Sklep w trakcie prac modernizacyjnych

03-5 Pakiet naprawczy - Silnik Diesla - Pełne czyszczenie + uszczelniacze zaworowe

Symbol: CCF9-797DD

03-5 Pakiet naprawczy - Silnik Diesla - Pełne czyszczenie + uszczelniacze zaworowe

Dostępność: 8 szt.
900.00
szt.
Zamówienie telefoniczne: 503922470 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 60 dni
Cena przesyłki:
17
  • Paczkomaty InPost 17
  • Kurier 35

Pakiet naprawczy do silników wysokoprężnych borykających się z problemami:

1. Wypadanie zapłonów

2. Utrata mocy

3. Zapieczone pierścienie

4. Nieprawidłowy skład mieszanki paliwowo/powietrznej

5. Spalanie oleju silnikowego

6. Stwardniałe uszczelniacze zaworowe

7. Zapieczone pierścienie

8. i inne.

Procedura powinna być wykonana przez doświadczony warsztat naprawy pojazdów!

Sposób Stosowania:

Zweryfikować stan zanieczyszczenia układu dolotowego.

Zdemontować wstępne elementy (przepływomierz, rury dolotowe). Ocenić poziom zanieczyszczeń.

W przypadku, gdy zanieczyszczeń jest zbyt dużo zdemontować kolektor ssący i wykonać czyszczenie mechaniczne przy pomocy Air Intake & Valve Cleaner. Zależy pamiętać, aby pozbyć się nagaru także z zaworów ssących oraz zaworu EGR.

Jeśli poziom zanieczyszczeń jest niewielki lub umiarkowany wykonać procedurę czyszczenia kolektora oraz zaworów ssących na pracującym silniku.

-Rozgrzać silnik do temperatury roboczej.

-Przygotować szeroki twardy przedmiot, aby zwiększyć prędkość zasysanego powietrza i ograniczyć hałas podczas czyszczenia.

-Utrzymywać obroty silnika w granicy 2500.

-Podawać preparat bezpośrednio do wlotu kolektora ssącego (z pominięciem intercoolera i turbosprężarki) naciskając 2-3 krotnie aplikator i zasłaniając wlot w 2/3. Pozwoli to powrócić silnikowi do pierwotnie zadanych obrotów.

-Wykonywać 2-3 przerwy podczas czyszczenia, pozwalając na warstwowe namaczanie nagaru (zwiększy to skuteczność procedury).

-Czynność wykonywać, aż do opróżnienia aerozolu.

Wyczyścić układ olejowy wybierając jedną z dwóch procedur:

  1. Procedura - płukanie podczas jazdy, po kontroli oleju i stwierdzeniu, że olej nie jest nadmiernie zagęszczony lub bardzo brudny - wlać odpowiednią ilość Forté New Generation Motor Flush do brudnego oleju przed wymianą (nie przekraczać górnego poziomu oleju na bagnecie), wykonać ok 50 km przy niskich obrotach silnika i małych prędkościach max 100 km /godz.
  2. Procedura - wlać  odpowiednią ilość Forté New Generation Motor Flush do brudnego oleju, przed wymianą (nie przekraczać górnego poziomu oleju na bagnecie) płukać silnik na wolnych obrotach przez ok 1 godzinę (co 5 min. należy na chwilę podwyższyć obroty do 2,5 tys./min.

Następnie wymienić olej (na zalecany przez producenta silnika) i wlać do niego 1 x Forte Top End Treatment, 1xOil Fortifier, 1x Seal Conditioner na każde 4 litry pojemności układu olejowego.

Do baku pojazdu dodaj 1x Advanced Diesel Fuel Conditioner oraz 1 x Diesel Injector Treatment.

Wykonaj min 100 km jazdy z prędkościami autostradowymi!

W celu udowodnienia bezpieczeństwa stosowania naszej płukanki New Generation Motor Flush zleciliśmy niezależne badanie laboratoryjne mieszaniny preparatu z olejem silnikowym. Wynika z niego, że ilość dodatków przeciwzużyciowych AW dla samego oleju oraz dla mieszaniny jest praktycznie taka sama. Ponadto znacznie wzrosła ilość dodatków przeciwzatarciowych EP, dzięki czemu nie ma ryzyka wystąpienia suchego tarcia po zastosowaniu naszej płukanki.

Forte- badanie laboratoryjne New Generation Motor Flush

 

Symbol pakietu: 03-5

Zawartość pakietu:

1 x Advanced Diesel Fuel Conditioner
1 x Diesel Injector Treatment
2 x New Generation Motor Flush
1 x Top End Treatment
1x Seal Conditioner
1x Air Intake & Valve Cleaner
1 x Oil Fortifier

Parametry:
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: