Pakiet jest przeznaczony do oczyszczenia układu smarowania w autach powyżej 100 tys.km. przebiegu, który nigdy wcześniej nie był czyszczonych.
Die Verfügbarkeit von :
3
Stk.
Preis:299.00
Stk.
Zamówienie telefoniczne: 503922470
Verfügbarkeit und lieferung
Versand innerhalb : 60 Tage
Versandpreis :
120
Wysyłka zagraniczna120
Der Barcode :
EAN :
Pakiet jest przeznaczony do oczyszczenia układu smarowania w autach powyżej 100 tys.km. przebiegu, który nigdy wcześniej nie był czyszczonych.
Wymiana oleju bez wcześniejszego oczyszczenia układu jest błędem ze względu na poniższe fakty:
Aż 15 % starego oleju pozostaje w układzie, co znacznie osłabia działanie pakietu dodatków znajdujących się w każdym oleju
Jeżdżąc autem w trybie miejskim silnik rzadko uzyskuje temperaturę pracy, która uaktywnia wszystkie dodatki olejowe czyszczące system olejowy
Zanieczyszczony silnik ma większe opory wewnętrzne, powodując straty paliwa i szybsze zużywanie się elementów układu (panewki, pierścienie, turbina)
Dlatego, jeżeli układ nigdy nie był czyszczony, a dodatkowo obecny przebieg to ponad 100 tys. km. należy przed wiosenną wymianą oleju wlać 2x New Generation Motor Flush do starego oleju, przejechać na niskich obrotach ok 50 km, wymienić olej i do nowego wlać dodatek doczyszczający 1x Top End Treatment.
Zalecamy również raz na 100 tys. km dodać do nowego oleju 1 x FortéSeal Conditioner, który spowoduje uelastycznienie wszystkich gumowych uszczelnień w silniku, włącznie z uszczelniaczami zaworowymi.
W celu udowodnienia bezpieczeństwa stosowania naszej płukanki New Generation Motor Flush zleciliśmy niezależne badanie laboratoryjne mieszaniny preparatu z olejem silnikowym. Wynika z niego, że ilość dodatków przeciwzużyciowych AW dla samego oleju oraz dla mieszaniny jest praktycznie taka sama. Ponadto znacznie wzrosła ilość dodatków przeciwzatarciowych EP, dzięki czemu nie ma ryzyka wystąpienia suchego tarcia po zastosowaniu naszej płukanki.