Sklep w trakcie prac modernizacyjnych
-
All categories
- Kompletne wtryski
- Komputery
- Podzespoły
- Listwy paliwowe
- Wtryskiwacze
- Druki 3D
- Płukanki / Zestawy naprawcze
- Pielęgnacja Auta
-
Tuning
- Zegary
- Układ dolotowy
- Układ paliwowy
- Silnik
- Układ chłodzenia
-
Wyposażenie wnętrza
- Inne
- Gałki i nakładki
- Naby
- Quick Release
- Uchwyty akumulatorów
- Włączniki
- Podstopnice
- Obudowy akumulatorów
- Kierownice
- Panele Drzwi
- Dystanse maski
- Akcesoria ozdobne JDM
- Ładowarki samochodowe
- Osłony, separatory przewodów napięcia
- Uchwyty chłodnicy
- Kołki montażowe
- Systemy gaśnicze
- Maty wygłuszające
- Elementy carbonowe
- Felgi i akcesoria
- Fotele i pasy
- Zawieszenie
- Układ wydechowy
- Termoizolacja
- *Kategoria tymczasowa
- Turbo
- Rury, kolanka
- Układ hamulcowy
- Układ napędowy
- Gadżety
- AM Carparts
- Obejmy, Opaski
- Łączniki silikonowe
- Chemia, Detailing
- Akcesoria zewnętrzne
- Ospojlerowania
- Podtlenek azotu
- Dla kierowcy
- Opony
- Wkładki
- Auta, części używane
- Dekielki felg
- Części
-
Opony Koła
- Opony przemysłowo-rolnicze 15.3"
- Opony do quadów 12"
- Opony do quadów 8"
- Opony przemysłowo-rolnicze 10"
- Opony przemysłowo-rolnicze 4"
- Opony przemysłowo-rolnicze 5"
- Opony przemysłowo-rolnicze 6"
- Opony przemysłowo-rolnicze 8"
- Opony rowerowe 12"
- Opony rowerowe 24"
- Dętki do opon 10"
- Dętki do opon 12"
- Dętki do opon 14"
- Dętki do opon 16"
- Dętki do opon 17"
- Dętki do opon 18"
- Dętki do opon 19"
- Dętki do opon
- Dętki do opon 20"
- Dętki do opon 30"
- Dętki do opon 13"
- Dętki do opon 4"
- Dętki do opon 14.5"
- Dętki do opon 15" i 15.3"
- Dętki do opon 25"
- Dętki do opon 6"
- Dętki do opon 26"
- Dętki do opon 8"
- Dętki do opon 38"
- Dętki do opon 9"
- Dętki do opon 24"
- Dętki do opon 27"
- Dętki do opon 28"
- Dętki do opon 29"
- Felga 10"
- Felga 13"
- Felga 14"
- Felga 15.3"
- Felga 15.5"
- Felga 6"
- Felga 8"
- Opony do Go-kartów
- Opony motocyklowe off road 21"
- Opony motocyklowe szosowe 21"
- Opony do skuterów 14"
- Opony motocyklowe off road 14"
- Opony motocyklowe szosowe 15"
- Opony do skuterów 15"
- Opony motocyklowe szosowe 16"
- Opony do skuterów 16"
- Opony motocyklowe off road 16"
- Opony motocyklowe szosowe 17"
- Opony motocyklowe off road 17"
- Opony motocyklowe off road 18"
- Opony motocyklowe szosowe 18"
- Opony motocyklowe off road 19"
- Opony motocyklowe szosowe 19"
- Opony do quadów 14"
- Opony do quadów 15"
- Opony do quadów 7"
- Opony do quadów 9"
- Opony do skuterów 10"
- Opony do skuterów 12"
- Opony do skuterów 13"
- Opony przemysłowo-rolnicze 19"
- Opony przemysłowo-rolnicze 12"
- Opony przemysłowo-rolnicze 14.5"
- Opony przemysłowo-rolnicze 15"
- Opony przemysłowo-rolnicze 16"
- Opony do samochodów osobowych letnie-12"
- Opony do samochodów osobowych letnie-15"
- Op.do sam.ciężarowych i autobusów 17.5"
- Op.do sam.ciężarowych i autobusów 22.5"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 15"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 16"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 17"
- Opony motocyklowe off road 10"
- Opony motocyklowe off road 12"
- Opony motocyklowe szosowe 14"
- Opony do quadów 10"
- Opony do quadów 11"
- Opony do quadów 6"
- Opony do quadów 16"
- Opony dojazdowe
- Dętki do opon 21"
- Dętki do opon 11"
- Opony do samochodów osobowych letnie-18"
- Opony do samochodów 4x4 zimowe 21"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-16"
- Materiały marketingowe
- Opony rowerowe 27.5"
- Opony rowerowe 28"
- Opony rowerowe 29"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-13"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-14"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-15"
- Opony do sam.dostawczych całoroczne 15"
- Opony do sam.dostawczych całoroczne 16"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-17"
- Opony do sam.dostawczych całoroczne 17"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-18"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-19"
- Opony do sam. dostawczych letnie - 14"
- Opony do sam. dostawczych letnie - 15"
- Opony do sam. dostawczych letnie - 16"
- Opony do samochodów osobowych letnie-20"
- Opony do samochodów osobowych letnie-21"
- Opony do samochodów osobowych letnie-13"
- Opony do samochodów osobowych letnie-14"
- Opony do samochodów osobowych letnie-16"
- Opony do samochodów osobowych letnie-17"
- Opony do samochodów osobowych letnie-19"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-20"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-14"
- Opony do sam.dostawczych zimowe - 14"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-15"
- Opony do sam.dostawczych zimowe - 15"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-16"
- Opony do sam.dostawczych zimowe - 16"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-17"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-18"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-19"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 17"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 18"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 20"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 22"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 18"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 19"
- Opony do sam.dostawczych zimowe - 17"
- Opony do samochodów 4x4 zimowe 18"
- Opony do samochodów 4x4 zimowe 19"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 20"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 22"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 24"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 15"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 16"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 21"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 14"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 16.5"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 19"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 13"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 13"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 14"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-20"
- Opony do sam.dostawczych całoroczne 14"
- Opony do sam. dostaw. lawet letnie - 10"
- Opony przemysłowo-rolnicze 30"
- Opony przemysłowo-rolnicze 3.75"
- Opony przemysłowo-rolnicze 20"
- Opony do sam. dostaw. lawet letnie - 12"
- Opony przemysłowo-rolnicze 22.5"
- Opony przemysłowo-rolnicze 24"
- Opony do sam. dostawczych letnie - 13"
- Opony przemysłowo-rolnicze 8.25"
- Opony przemysłowo-rolnicze 34"
- Opony przemysłowo-rolnicze 14"
- Opony przemysłowo-rolnicze 15.5"
- Opony przemysłowo-rolnicze 26"
- Opony przemysłowo-rolnicze 16.5"
- Opony przemysłowo-rolnicze 17"
- Opony przemysłowo-rolnicze 28"
- Opony przemysłowo-rolnicze 18"
- Opony do sam. dostaw. lawet letnie - 8"
- Opony przemysłowo-rolnicze 9"
- Nowości
- Kontakt
- Search
- My account
- Favorites
-
Shopping Cart
0
-
Shopping Cart (0)Shopping cart is emptyFor free delivery are missing -,--Free delivery!Sum 0,00 €Price includes discounts
-



Elite 1500 + Mazda 13B S4/5 CAS z zestawem przewodów zakończonym zapłonem IGN-1A.
Najszybszy i najbardziej ekonomiczny sposób podłączenia przewodów w samochodzie wyścigowym lub konwersji silnika! Wystarczy podłączyć kilka oznakowanych przewodów, a ten produkt typu Plug and Play pozwoli ci ruszyć za kilka godzin. Efektywny produkt Haltech Plug'n'Play, który umożliwia rozpoczęcie działania już po kilku godzinach. Przewodnik szybkiego startu przeprowadzi cię przez instalację zestawu wtyczek Plug'n'Play Haltech w twoim pojeździe. Przewodnik jest uzupełniony o pełny podręcznik ECU oraz oprogramowanie znajdujące się na płycie CD lub kluczu USB dołączonym do ECU, które możesz wykorzystać podczas instalacji i konfiguracji.
Zestaw zapłonowy z wzmocnioną cewką zapłonową IGN-1A Zestaw zapłonowy Haltech Mazda 13B łączy się z cewkami zapłonowymi Haltech IGN-1A (HT-020114). Rekomendowany jako dodatek do Zakończonego Zestawu Przewodów Silnikowych Elite 1000/1500 dla silnika Mazda 13B.
PRZEGLĄD ECU Elite 1500 to dwu-złączowa, samodzielna jednostka sterująca idealna do popularnych aplikacji w performance i wyścigach w późnych modelach samochodów. Zalecany do silników 4-cylindrowych, Drive-By-Wire (DBW) lub 2-rotorowych, konwersji EFI, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu. Posiadając wytrzymałą obudowę o stopniu ochrony IP67, sterowanie przepustnicą drive-by-wire, kontrolę wałków ssących i wydechowych, naukę mapy krótko- i długoterminową, kontrolę dwóch kanałów detekcji stukania i wiele więcej, ECU Elite 1500 zapewnia kalibratorom silnika narzędzia, których potrzebują do wykonania zadania prawidłowo. ECU Elite 1500 jest teraz połączony z nowym programatorem oprogramowania Nexus (NSP), który oferuje poziomy funkcjonalności i łatwości obsługi nigdy wcześniej niewidziane w pakiecie kontroli silnika. Razem oferują prawdziwą technologię nowej generacji dla tunerów i entuzjastów performance na całym świecie.
- Obsługuje silniki od 1 do 12 cylindrów
- Silniki 2-rotorowe
- Nasycane naturalnie lub z turbodoładowaniem
- Odczyt obciążenia przez położenie przepustnicy (TPS), bezwzględne ciśnienie w kolektorze (MAP) lub przepływ masy powietrza (MAF)
- Wzorce wtrysku stopniowego, sekwencyjnego, pół-sekwencyjnego, zbiorczego lub wielopunktowego
- Systemy zapłonu rozdzielacza, systemy wielocewkowe, rozszerzenie zakresu CDI lub systemy Haltech Multiplex CDI
- Połączenie z szerokim zakresem wyświetlaczy i urządzeń rozszerzeń za pomocą magistrali CAN.
- 4 x wyjścia wtrysku paliwa
- 4 x wyjścia zapłonowe
- 12 x cyfrowe wyjścia
- 10 x analogowe wejścia napięciowe
- 4 x zsynchronizowane wejścia impulsowe
- 3 x dedykowane wejścia (stukanie, przełącznik zapłonowy & wbudowany czujnik MAP)
- 2 x dedykowane wejścia pozycji silnika z obszernym wsparciem dla różnych typów wyzwalaczy
- Aż do 45 kanałów rozszerzenia wejść i wyjść (I/O) (za pośrednictwem magistrali CAN)
- Komunikacja z laptopem przez USB (Windows)
- Oprogramowanie kalibracyjne NSP - intuicyjne i łatwe w użyciu
Ten zestaw przewodów, gdy jest zainstalowany w połączeniu z jednostką sterującą Haltech Elite ECU, otwiera drzwi do praktycznie nieograniczonych modyfikacji wydajnościowych i dostosowywania Twojego pojazdu. W pełni programowalne systemy pozwalają wydobyć z silnika całą moc, dostarczając dokładnie wymaganą ilość paliwa i zapłonu, jaką Twój silnik potrzebuje do osiągnięcia maksymalnej mocy przy wszystkich warunkach pracy.
FUNKCJE ECU Sterowanie przepustnicą Drive by Wire (DBW) - Wymaga (2) wyjść zdefiniowanych przez użytkownika i (4) wejść zdefiniowanych przez użytkownika Sterowanie wtryskiem o niskim oporze z programowalnymi prądami szczytowymi i trzymaniem wtryskiwacza oraz programowalnym czasem szczytowym Funkcja paliwa elastycznego (Bezpośredni czujnik wejściowy) - Dostosuj wydajność swojego silnika poprzez dostarczanie odpowiedniego ciśnienia ładowania, paliwa i zapłonu w zależności od zawartości etanolu Elastyczna konfiguracja strojenia dla benzyny, LPG, metanolu i etanolu, co pozwala po prostu wybrać swój typ paliwa Zamknięta pętla sterowania O2 - Kontrola dwubankowa dla precyzyjnego strojenia (z opcjonalnym zewnętrznym zestawem sterowania CAN O2 Wideband) Kontrola stukania - Synchronizowana z położeniem silnika za pomocą szybkiego cyfrowego filtrowania dla dokładnego wykrywania Sterowanie zmiennym wałem rozrządu - Niezależne sterowanie do 4 wałków rozrządu - Wymaga co najmniej 1 wejścia i wyjścia zdefiniowanego przez użytkownika na każdy zmienny wał rozrządu Zamknięta pętla kontroli prędkości biegu jałowego z uczeniem dla stabilności biegu jałowego - Wymaga 1 lub 2 wyjść zdefiniowanych przez użytkownika (typ BAC) lub 4 wyjść zdefiniowanych przez użytkownika (typ silnik krokowy) Długoterminowe uczenie się (Automatyczne strojenie) map paliwa, zapłonu, wałków rozrządu, ciśnienia ładowania i kontroli biegu jałowego (do 4D) Logowanie danych na pokładzie - Do 40 kanałów logowania przy częstotliwości próbkowania do 5 ms (200Hz) z 2MB pamięci wewnętrznej Logowanie danych na laptopie - Zapisz wszystkie dostępne kanały bezpośrednio na dysku twardego laptopa zarówno do strojenia, jak i diagnostyki Podwójna komunikacja magistrali CAN dla wyświetlaczy Haltech i urządzeń rozszerzeń. Etap wtrysku: aż do 4 z indywidualnymi przepływami wtryskiwaczy na wtryskiwacz 4 sterowniki wtryskiwaczy do sekwencyjnego wtrysku paliwa Anti-Lag/Rotacyjny bieg jałowy - dla wyścigów na zamkniętych torach, rajdów, torów lub driftingu. Buduj i utrzymuj ciśnienie ładowania podczas zamkniętych warunków przepustnicy Rolling Anti-Lag - blokuj na swoje obecne (lub wcześniej ustawione) obroty na minutę lub prędkość na drodze podczas wyścigów toczenia się lub ograniczenia pit lane Kontrola startu - Kontroluj dostarczanie mocy silnika, obroty na minutę i ciśnienie ładowania dla stałej wydajności na linii startowej Kontrola trakcji - Kontroluj wyjście mocy silnika za pomocą mapowalnej osi przedniej w stosunku do tylnej lub indywidualnej ślizgowej prędkości obrotowej kół. USTAWIENIA ZAAWANSOWANE Rozdzielczość tabel strojenia do 32 x 32 x 8 Bezgraniczna elastyczność strojenia - Strojenie silnika za pomocą kombinacji tabel strojenia 4D połączonych z kompensacjami 3D na cylinder i wieloma korekcjami zdefiniowanymi przez użytkownika Przykładowe strojenie za pomocą ciśnienia kolektora, położenia przepustnicy, położenia wału rozrządu, zawartości etanolu, biegu, prędkości na drodze, czasu wyścigu, EGT, skoku amortyzatora, wysokości zawieszenia lub dowolnego kanału dla ostatecznej elastyczności - Podwójne mapowanie jest przeszłością. Korekcja strojenia na cylinder - 3D Szerokopasmowy O2 - Podłącz aż do 9 kanałów za pomocą urządzeń rozszerzających magistralę CAN Termopary/EGT (Temperatura spalin) - Podłącz aż do 12 kanałów za pomocą zewnętrznych urządzeń rozszerzających magistralę CAN Ochrona silnika - Ustaw zaawansowane wielopoziomowe limity dla czujników i chron silnik przed powszechnymi przyczynami awarii FUNKCJE WYŚCIGOWE Kontrola azotu z zaawansowanym programowaniem do 6 etapów suchych lub mokrych zestawów azotowych z opcjami opóźnienia włączenia/wyłączenia i bankowymi opcjami sterowania. Korekcje paliwa i zapłonu w 3D dla wszystkich etapów. Kontrola ciśnienia ładowania - Inteligentna zamknięta pętla 4D, z uczeniem, elastyczną osią zdefiniowaną przez użytkownika i 14 pełnymi korekcjami celów ciśnienia ładowania zdefiniowanymi przez użytkownika. Wiele trybów - przykład: ciśnienie ładowania według biegu, prędkości na drodze, czasu wyścigu, skoku amortyzatora, wysokości zawieszenia itp. Sekwencyjna kontrola turbosprężarki Kontrola boostu CO2, ciśnienia i pozycji zaworu wastegate'a, kontrola odprowadzenia powietrza do kolektora ssącego (wastegate rury ładującej) funkcjonalność dla hardkorowych wyścigowców Plaski shift - Optymalizuj swoją precyzję zmiany biegów za pomocą kombinacji wejść, takich jak przełącznik sprzęgła lub tensometryczne czujniki obciążenia. Wejścia skoku amortyzatora/wysokości zawieszenia pozwalają na dynamiczne strojenie i logowanie danych, aby pomóc w rozwoju podwozia i dostarczaniu mocy Funkcje timera - Użyj kombinacji stopera wyścigowego i 5 dodatkowych programowalnych timerów do sterowania czasem wielu parametrów silnika, dostarczania mocy i innych funkcji zdefiniowanych przez użytkownika Funkcja transbrake umożliwia płynną i spójną kontrolę startowej linii startowej (Bump lub Creep) Opcjonalna aktualizacja - Zaawansowane zarządzanie momentem obrotowym - W pełni zintegrowana funkcja wyścigowa celu obrotów wału napędowego zapewniająca ostateczną kontrolę i spójność dla poważnych wyścigów na długim dystansie, eliminująca konieczność kosztownych zewnętrznych kontrolerów.
-
We recommend
-
Similar products