Sklep w trakcie prac modernizacyjnych
-
All categories
- Kompletne wtryski
- Komputery
- Podzespoły
- Listwy paliwowe
- Wtryskiwacze
- Druki 3D
- Płukanki / Zestawy naprawcze
- Pielęgnacja Auta
-
Tuning
- Zegary
- Układ dolotowy
- Układ paliwowy
- Silnik
- Układ chłodzenia
-
Wyposażenie wnętrza
- Inne
- Gałki i nakładki
- Naby
- Quick Release
- Uchwyty akumulatorów
- Włączniki
- Podstopnice
- Obudowy akumulatorów
- Kierownice
- Panele Drzwi
- Dystanse maski
- Akcesoria ozdobne JDM
- Ładowarki samochodowe
- Osłony, separatory przewodów napięcia
- Uchwyty chłodnicy
- Kołki montażowe
- Systemy gaśnicze
- Maty wygłuszające
- Elementy carbonowe
- Felgi i akcesoria
- Fotele i pasy
- Zawieszenie
- Układ wydechowy
- Termoizolacja
- *Kategoria tymczasowa
- Turbo
- Rury, kolanka
- Układ hamulcowy
- Układ napędowy
- Gadżety
- AM Carparts
- Obejmy, Opaski
- Łączniki silikonowe
- Chemia, Detailing
- Akcesoria zewnętrzne
- Ospojlerowania
- Podtlenek azotu
- Dla kierowcy
- Opony
- Wkładki
- Auta, części używane
- Dekielki felg
- Części
-
Opony Koła
- Opony przemysłowo-rolnicze 15.3"
- Opony do quadów 12"
- Opony do quadów 8"
- Opony przemysłowo-rolnicze 10"
- Opony przemysłowo-rolnicze 4"
- Opony przemysłowo-rolnicze 5"
- Opony przemysłowo-rolnicze 6"
- Opony przemysłowo-rolnicze 8"
- Opony rowerowe 12"
- Opony rowerowe 24"
- Dętki do opon 10"
- Dętki do opon 12"
- Dętki do opon 14"
- Dętki do opon 16"
- Dętki do opon 17"
- Dętki do opon 18"
- Dętki do opon 19"
- Dętki do opon
- Dętki do opon 20"
- Dętki do opon 30"
- Dętki do opon 13"
- Dętki do opon 4"
- Dętki do opon 14.5"
- Dętki do opon 15" i 15.3"
- Dętki do opon 25"
- Dętki do opon 6"
- Dętki do opon 26"
- Dętki do opon 8"
- Dętki do opon 38"
- Dętki do opon 9"
- Dętki do opon 24"
- Dętki do opon 27"
- Dętki do opon 28"
- Dętki do opon 29"
- Felga 10"
- Felga 13"
- Felga 14"
- Felga 15.3"
- Felga 15.5"
- Felga 6"
- Felga 8"
- Opony do Go-kartów
- Opony motocyklowe off road 21"
- Opony motocyklowe szosowe 21"
- Opony do skuterów 14"
- Opony motocyklowe off road 14"
- Opony motocyklowe szosowe 15"
- Opony do skuterów 15"
- Opony motocyklowe szosowe 16"
- Opony do skuterów 16"
- Opony motocyklowe off road 16"
- Opony motocyklowe szosowe 17"
- Opony motocyklowe off road 17"
- Opony motocyklowe off road 18"
- Opony motocyklowe szosowe 18"
- Opony motocyklowe off road 19"
- Opony motocyklowe szosowe 19"
- Opony do quadów 14"
- Opony do quadów 15"
- Opony do quadów 7"
- Opony do quadów 9"
- Opony do skuterów 10"
- Opony do skuterów 12"
- Opony do skuterów 13"
- Opony przemysłowo-rolnicze 19"
- Opony przemysłowo-rolnicze 12"
- Opony przemysłowo-rolnicze 14.5"
- Opony przemysłowo-rolnicze 15"
- Opony przemysłowo-rolnicze 16"
- Opony do samochodów osobowych letnie-12"
- Opony do samochodów osobowych letnie-15"
- Op.do sam.ciężarowych i autobusów 17.5"
- Op.do sam.ciężarowych i autobusów 22.5"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 15"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 16"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 17"
- Opony motocyklowe off road 10"
- Opony motocyklowe off road 12"
- Opony motocyklowe szosowe 14"
- Opony do quadów 10"
- Opony do quadów 11"
- Opony do quadów 6"
- Opony do quadów 16"
- Opony dojazdowe
- Dętki do opon 21"
- Dętki do opon 11"
- Opony do samochodów osobowych letnie-18"
- Opony do samochodów 4x4 zimowe 21"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-16"
- Materiały marketingowe
- Opony rowerowe 27.5"
- Opony rowerowe 28"
- Opony rowerowe 29"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-13"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-14"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-15"
- Opony do sam.dostawczych całoroczne 15"
- Opony do sam.dostawczych całoroczne 16"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-17"
- Opony do sam.dostawczych całoroczne 17"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-18"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-19"
- Opony do sam. dostawczych letnie - 14"
- Opony do sam. dostawczych letnie - 15"
- Opony do sam. dostawczych letnie - 16"
- Opony do samochodów osobowych letnie-20"
- Opony do samochodów osobowych letnie-21"
- Opony do samochodów osobowych letnie-13"
- Opony do samochodów osobowych letnie-14"
- Opony do samochodów osobowych letnie-16"
- Opony do samochodów osobowych letnie-17"
- Opony do samochodów osobowych letnie-19"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-20"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-14"
- Opony do sam.dostawczych zimowe - 14"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-15"
- Opony do sam.dostawczych zimowe - 15"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-16"
- Opony do sam.dostawczych zimowe - 16"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-17"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-18"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-19"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 17"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 18"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 20"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 22"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 18"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 19"
- Opony do sam.dostawczych zimowe - 17"
- Opony do samochodów 4x4 zimowe 18"
- Opony do samochodów 4x4 zimowe 19"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 20"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 22"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 24"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 15"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 16"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 21"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 14"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 16.5"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 19"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 13"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 13"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 14"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-20"
- Opony do sam.dostawczych całoroczne 14"
- Opony do sam. dostaw. lawet letnie - 10"
- Opony przemysłowo-rolnicze 30"
- Opony przemysłowo-rolnicze 3.75"
- Opony przemysłowo-rolnicze 20"
- Opony do sam. dostaw. lawet letnie - 12"
- Opony przemysłowo-rolnicze 22.5"
- Opony przemysłowo-rolnicze 24"
- Opony do sam. dostawczych letnie - 13"
- Opony przemysłowo-rolnicze 8.25"
- Opony przemysłowo-rolnicze 34"
- Opony przemysłowo-rolnicze 14"
- Opony przemysłowo-rolnicze 15.5"
- Opony przemysłowo-rolnicze 26"
- Opony przemysłowo-rolnicze 16.5"
- Opony przemysłowo-rolnicze 17"
- Opony przemysłowo-rolnicze 28"
- Opony przemysłowo-rolnicze 18"
- Opony do sam. dostaw. lawet letnie - 8"
- Opony przemysłowo-rolnicze 9"
- Nowości
- Kontakt
- Search
- My account
- Favorites
-
Shopping Cart
0
-
Shopping Cart (0)Shopping cart is emptyFor free delivery are missing -,--Free delivery!Sum 0,00 €Price includes discounts
-



Elite 1500 + zestaw przewodów zakończonych układem zapłonowym IGN-1A dla silnika Mazda 13B S6-8 CAS.
Najszybszy i najbardziej kosztowo efektywny sposób na okablowanie twojego samochodu wyścigowego lub konwersji silnika! Wystarczy podłączyć kilka oznakowanych kabli, a ten produkt typu 'podłącz i graj' pozwoli ci być gotowym do działania w zaledwie kilka godzin. Efektywny produkt typu Plug'n'Play Haltech, który umożliwia uruchomienie w zaledwie kilka godzin. Przewodnik szybkiego startu przeprowadzi cię przez instalację osprzętu Plug'n'Play Haltech w twoim pojeździe. Przewodnik jest uzupełniony pełnym podręcznikiem ECU oraz oprogramowaniem znajdującym się na płycie CD lub kluczu USB dostarczonym wraz z ECU, do którego można się odnieść podczas ukończania instalacji i konfiguracji. Najszybszy i najbardziej kosztowo efektywny sposób na okablowanie twojego samochodu wyścigowego lub konwersji silnika! Wystarczy podłączyć kilka oznakowanych kabli, a ten produkt typu 'podłącz i graj' pozwoli ci być gotowym do działania w zaledwie kilka godzin. Zestaw zakończony układem zapłonowym High Output IGN-1A Coil Zestaw zapłonowy Haltech Mazda 13B łączy się z cewkami zapłonowymi IGN-1A firmy Haltech (HT-020114). Rekomendowany jako dodatek do Zestawu Przewodów Silnikowych Terminowanych Elite 1000/1500 do silnika Mazda 13B. PRZEGLĄD ECU Elite 1500 to dwuzłączowe, niezależne ECU idealne do popularnych zastosowań związanych z wydajnością i wyścigami w modelach samochodów z późniejszych lat. Rekomendowane dla silników 4-cylindrowych, z kontrolą Drive-By-Wire (DBW) lub 2-rotorowych, konwersji na wtrysk paliwa EFI, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu. Posiadając wytrzymałą, środowiskowo uszczelnioną, wodoodporną obudowę o klasie IP67, kontrolę przepustnicy drive-by-wire, kontrolę wałków dolotowych i wydechowych, krótkoterminowe i długoterminowe uczenie map, kontrolę dwukanałową stukotu i wiele więcej, ECU Elite 1500 zapewnia kalibratorom silnikowym narzędzia, których potrzebują do wykonania pracy w odpowiedni sposób. ECU Elite 1500 jest teraz połączone z nowym Programistą Oprogramowania Nexus (NSP), który przynosi poziomy funkcjonalności i łatwości obsługi, których dotąd nie widziano w pakiecie kontroli silnika. Razem oferują prawdziwą technologię najnowszej generacji dla tunerów i entuzjastów wydajności na całym świecie. Obsługuje silniki o liczbie cylindrów od 1 do 12Silniki 2-rotoroweNadmuch atmosferyczny lub doładowanieCzujniki obciążenia przez pozycję przepustnicy (TPS), bezwzględne ciśnienie kolektora (MAP) lub przepływ masowy powietrza (MAF)Wzorce wtrysku stopniowanego, sekwencyjnego, półsekwencyjnego, wsadowego lub wielopunktowegoSystemy zapłonu z rozdzielaczem, systemy wielocewkowe, rozszerzenie zakresu CDI lub systemy CDI Haltech MultiplexPodłącz się do szerokiej gamy wyświetlaczy i urządzeń rozszerzających za pomocą protokołu CAN.4 x wyjścia wtrysku paliwa4 x wyjścia zapłonu12 x cyfrowe wyjścia10 x analogowe wejścia napięciowe4 x zsynchronizowane wejścia impulsowe3 x dedykowane wejścia (stukot, przełącznik zapłonu i wbudowany czujnik MAP)2 x dedykowane wejścia pozycji silnika z obszernym wsparciem dla typów wyzwalaczyDo 45 kanałów rozszerzenia wejścia/wyjścia (I/O) (za pośrednictwem protokołu CAN)Komunikacja z laptopem za pomocą USB (Windows)Oprogramowanie kalibracji NSP - intuicyjne i łatwe w użyciu.Zalety:
Ten zestaw przewodów, gdy zainstalowany w połączeniu z jednostką ECU Haltech Elite, otwiera drzwi do praktycznie nieograniczonych modyfikacji wydajnościowych i tuningu twojego pojazdu. W pełni programowalne systemy pozwalają na wyciągnięcie całej wydajności z silnika, dostarczając dokładnie wymaganą ilość paliwa i zapłonu potrzebnego do uzyskania maksymalnej mocy w każdych warunkach pracy. FUNKCJE ECU Sterowanie przepustnicą Drive by Wire (DBW) - Wymaga (2) wyjść zdefiniowanych przez użytkownika (4) wejść zdefiniowanych przez użytkownika Sterowanie niskim oporem wtryskiwacza z programowalnymi prądami szczytowymi i trzymaniem oraz programowalnym czasem trzymania Funkcja paliwa elastycznego (Bezpośrednie wejście czujnika) - Dostosuj wzrost mocy silnika, ilość paliwa i zapłon w zależności od zawartości etanolu Elastyczna konfiguracja tuningu dla benzyny (Gasoline), LPG, Metanolu i Etanolu umożliwia wybór typu paliwa Zamknięta pętla sterowania O2 - Kontrola dwóch banków dla precyzyjnego tuningu (Z opcjonalnym zewnętrznym zestawem kontrolera szerokopasmowego O2 przez CAN) Kontrola stukotu - Synchronizowana z pozycją silnika z wysokoprędkowym filtrowaniem cyfrowym dla dokładnego wykrywania Sterowanie zmiennymi wałkami - Niezależna kontrola do 4 wałków rozrządu - Wymaga co najmniej 1 wejścia i wyjścia zdefiniowanych przez użytkownika na każdy zmienny wałek Zamknięta pętla kontrola prędkości jałowej z uczeniem dla stabilności jałowej - Wymaga 1 lub 2 wyjść zdefiniowanych przez użytkownika (Typ BAC) lub 4 wyjść zdefiniowanych przez użytkownika (Typ silnika krokowego) Długoterminowe uczenie (Autonauka) map kontroli paliwa, zapłonu, rozrządu, wzrostu mocy i jałowej (do 4D) Rejestrowanie danych na pokładzie - Do 40 kanałów rejestracji przy częstotliwości próbkowania do 5 ms (200 Hz) z 2 MB pamięci wewnętrznej Rejestrowanie danych z laptopa - Rejestruj wszystkie dostępne kanały bezpośrednio na twardym dysku laptopa zarówno do tuningu, jak i diagnostyki Komunikacja Dual CAN Bus dla Wyświetlaczy Haltech i urządzeń rozszerzających. Etap wtrysku: aż do 4 z indywidualnymi strumieniami wtrysku na wtryskiwacz 4 sterowniki wtryskiwacza do sekwencyjnego wtrysku paliwa Anti-Lag/Rotacyjna jałowa - dla wyścigów na zamkniętych trasach, rajdów, torów lub driftu. Buduj i utrzymuj wzrost mocy podczas zamkniętych warunków przepustnicy Rolling Anti-Lag - Blokuj aktualne (lub wcześniej ustawione) RPM lub prędkość na drodze dla wyścigów toczenia się lub ograniczania w pasie pit Kontrola startu - Kontroluj dostarczanie mocy, RPM i wzrost dla stałej wydajności na linii startowej Kontrola trakcji - Kontroluj wyjście mocy silnika za pomocą osi przód-tył lub poślizgu prędkości koła indywidualnego. TUNING ZAAWANSOWANY Rozdzielczość tabeli tuningu do 32 x 32 x 8 Bezgraniczna elastyczność tuningu - Tuning silnika za pomocą kombinacji tabel tuningu 4D połączonych z kompensacjami 3D na cylindr oraz wieloma korektami zdefiniowanymi przez użytkownika Przykładowy tuning przez kombinację ciśnienia kolektora, pozycji przepustnicy, pozycji wałka rozrządu, zawartości etanolu, biegu, prędkości na drodze, czasu wyścigu, EGT, podróży amortyzatora, wysokości zawieszenia lub dowolnego kanału dla ostatecznej elastyczności - Podwójne mapowanie jest przeszłością. Korekta tuningu na cylindry - 3D Szerokopasmowy O2 - Podłącz do 9 kanałów za pomocą urządzeń rozszerzających CAN Termopary/EGT (Temperatura gazów wylotowych) - Podłącz do 12 kanałów za pomocą zewnętrznych urządzeń rozszerzających CAN Ochrona silnika - Ustaw zaawansowane wielopoziomowe limity dla czujników i zabezpiecz silnik przed powszechnymi przyczynami awarii FUNKCJE WYŚCIGOWE Kontrola azotowa z zaawansowanym programowaniem do 6 etapów zestawów azotu mokrego lub suchego z opóźnieniami włączania/wyłączania i opcjami bankowymi. Korekty zapłonu i paliwa 3D dla wszystkich etapów. Kontrola wzrostu - Inteligentna pętla zamknięta 4D, z nauką, elastyczną osią zdefiniowaną przez użytkownika i 14 w pełni zdefiniowanymi korektami docelowymi dla wzrostu i cyklu pracy. Wiele trybów - przykładowo wzrost ciśnienia w zależności od biegu, prędkości na drodze, czasu wyścigu, podróży amortyzatora, wysokości zawieszenia itp. Sekwencyjna kontrola turbosprężarki Kontrola wzrostu CO2, ciśnienia i pozycji zaworu upustowego, sterowanie obciążeniem powietrza dolotowego (obwód sterujący rurą doładowania) dla hardcore'owych wyścigowców Flat shift - Optymalizuj swoją precyzję zmiany biegów za pomocą kombinacji wejść, takich jak przełącznik sprzęgła lub tensometr. Wejścia podróży amortyzatora/wysokość zawieszenia pozwalają na dynamiczne strojenie i rejestrowanie danych, aby pomóc w rozwoju podwozia i dostarczaniu mocy Funkcje timera - Wykorzystaj kombinację timera wyścigu i 5 dodatkowych programowalnych timerów do kontrolowania parametrów wielu silników w oparciu o czas oraz innych funkcji zdefiniowanych przez użytkownika Funkcja blokady skrzyni biegów pozwala na płynną i stałą kontrolę etapowania na linii startowej (Bump lub Creep) Opcjonalna aktualizacja - Zaawansowane zarządzanie momentem obrotowym - W pełni zintegrowana funkcja wyścigowa z docelowym momentem obrotowym wałów napędowych zapewniająca ostateczną kontrolę i spójność dla poważnych drag racerów, eliminując potrzebę kosztownych zewnętrznych sterowników.
-
We recommend
-
Similar products