Sklep w trakcie prac modernizacyjnych
-
All categories
- Kompletne wtryski
- Komputery
- Podzespoły
- Listwy paliwowe
- Wtryskiwacze
- Druki 3D
- Płukanki / Zestawy naprawcze
- Pielęgnacja Auta
-
Tuning
- Zegary
- Układ dolotowy
- Układ paliwowy
- Silnik
- Układ chłodzenia
-
Wyposażenie wnętrza
- Inne
- Gałki i nakładki
- Naby
- Quick Release
- Uchwyty akumulatorów
- Włączniki
- Podstopnice
- Obudowy akumulatorów
- Kierownice
- Panele Drzwi
- Dystanse maski
- Akcesoria ozdobne JDM
- Ładowarki samochodowe
- Osłony, separatory przewodów napięcia
- Uchwyty chłodnicy
- Kołki montażowe
- Systemy gaśnicze
- Maty wygłuszające
- Elementy carbonowe
- Felgi i akcesoria
- Fotele i pasy
- Zawieszenie
- Układ wydechowy
- Termoizolacja
- *Kategoria tymczasowa
- Turbo
- Rury, kolanka
- Układ hamulcowy
- Układ napędowy
- Gadżety
- AM Carparts
- Obejmy, Opaski
- Łączniki silikonowe
- Chemia, Detailing
- Akcesoria zewnętrzne
- Ospojlerowania
- Podtlenek azotu
- Dla kierowcy
- Opony
- Wkładki
- Auta, części używane
- Dekielki felg
- Części
-
Opony Koła
- Opony przemysłowo-rolnicze 15.3"
- Opony do quadów 12"
- Opony do quadów 8"
- Opony przemysłowo-rolnicze 10"
- Opony przemysłowo-rolnicze 4"
- Opony przemysłowo-rolnicze 5"
- Opony przemysłowo-rolnicze 6"
- Opony przemysłowo-rolnicze 8"
- Opony rowerowe 12"
- Opony rowerowe 24"
- Dętki do opon 10"
- Dętki do opon 12"
- Dętki do opon 14"
- Dętki do opon 16"
- Dętki do opon 17"
- Dętki do opon 18"
- Dętki do opon 19"
- Dętki do opon
- Dętki do opon 20"
- Dętki do opon 30"
- Dętki do opon 13"
- Dętki do opon 4"
- Dętki do opon 14.5"
- Dętki do opon 15" i 15.3"
- Dętki do opon 25"
- Dętki do opon 6"
- Dętki do opon 26"
- Dętki do opon 8"
- Dętki do opon 38"
- Dętki do opon 9"
- Dętki do opon 24"
- Dętki do opon 27"
- Dętki do opon 28"
- Dętki do opon 29"
- Felga 10"
- Felga 13"
- Felga 14"
- Felga 15.3"
- Felga 15.5"
- Felga 6"
- Felga 8"
- Opony do Go-kartów
- Opony motocyklowe off road 21"
- Opony motocyklowe szosowe 21"
- Opony do skuterów 14"
- Opony motocyklowe off road 14"
- Opony motocyklowe szosowe 15"
- Opony do skuterów 15"
- Opony motocyklowe szosowe 16"
- Opony do skuterów 16"
- Opony motocyklowe off road 16"
- Opony motocyklowe szosowe 17"
- Opony motocyklowe off road 17"
- Opony motocyklowe off road 18"
- Opony motocyklowe szosowe 18"
- Opony motocyklowe off road 19"
- Opony motocyklowe szosowe 19"
- Opony do quadów 14"
- Opony do quadów 15"
- Opony do quadów 7"
- Opony do quadów 9"
- Opony do skuterów 10"
- Opony do skuterów 12"
- Opony do skuterów 13"
- Opony przemysłowo-rolnicze 19"
- Opony przemysłowo-rolnicze 12"
- Opony przemysłowo-rolnicze 14.5"
- Opony przemysłowo-rolnicze 15"
- Opony przemysłowo-rolnicze 16"
- Opony do samochodów osobowych letnie-12"
- Opony do samochodów osobowych letnie-15"
- Op.do sam.ciężarowych i autobusów 17.5"
- Op.do sam.ciężarowych i autobusów 22.5"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 15"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 16"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 17"
- Opony motocyklowe off road 10"
- Opony motocyklowe off road 12"
- Opony motocyklowe szosowe 14"
- Opony do quadów 10"
- Opony do quadów 11"
- Opony do quadów 6"
- Opony do quadów 16"
- Opony dojazdowe
- Dętki do opon 21"
- Dętki do opon 11"
- Opony do samochodów osobowych letnie-18"
- Opony do samochodów 4x4 zimowe 21"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-16"
- Materiały marketingowe
- Opony rowerowe 27.5"
- Opony rowerowe 28"
- Opony rowerowe 29"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-13"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-14"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-15"
- Opony do sam.dostawczych całoroczne 15"
- Opony do sam.dostawczych całoroczne 16"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-17"
- Opony do sam.dostawczych całoroczne 17"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-18"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-19"
- Opony do sam. dostawczych letnie - 14"
- Opony do sam. dostawczych letnie - 15"
- Opony do sam. dostawczych letnie - 16"
- Opony do samochodów osobowych letnie-20"
- Opony do samochodów osobowych letnie-21"
- Opony do samochodów osobowych letnie-13"
- Opony do samochodów osobowych letnie-14"
- Opony do samochodów osobowych letnie-16"
- Opony do samochodów osobowych letnie-17"
- Opony do samochodów osobowych letnie-19"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-20"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-14"
- Opony do sam.dostawczych zimowe - 14"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-15"
- Opony do sam.dostawczych zimowe - 15"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-16"
- Opony do sam.dostawczych zimowe - 16"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-17"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-18"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-19"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 17"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 18"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 20"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 22"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 18"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 19"
- Opony do sam.dostawczych zimowe - 17"
- Opony do samochodów 4x4 zimowe 18"
- Opony do samochodów 4x4 zimowe 19"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 20"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 22"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 24"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 15"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 16"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 21"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 14"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 16.5"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 19"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 13"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 13"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 14"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-20"
- Opony do sam.dostawczych całoroczne 14"
- Opony do sam. dostaw. lawet letnie - 10"
- Opony przemysłowo-rolnicze 30"
- Opony przemysłowo-rolnicze 3.75"
- Opony przemysłowo-rolnicze 20"
- Opony do sam. dostaw. lawet letnie - 12"
- Opony przemysłowo-rolnicze 22.5"
- Opony przemysłowo-rolnicze 24"
- Opony do sam. dostawczych letnie - 13"
- Opony przemysłowo-rolnicze 8.25"
- Opony przemysłowo-rolnicze 34"
- Opony przemysłowo-rolnicze 14"
- Opony przemysłowo-rolnicze 15.5"
- Opony przemysłowo-rolnicze 26"
- Opony przemysłowo-rolnicze 16.5"
- Opony przemysłowo-rolnicze 17"
- Opony przemysłowo-rolnicze 28"
- Opony przemysłowo-rolnicze 18"
- Opony do sam. dostaw. lawet letnie - 8"
- Opony przemysłowo-rolnicze 9"
- Nowości
- Kontakt
- Search
- My account
- Favorites
-
Shopping Cart
0
-
Shopping Cart (0)Shopping cart is emptyFor free delivery are missing -,--Free delivery!Sum 0,00 €Price includes discounts
-



Elite 2500 + GM GEN IV LSx (LS2/LS3 itp.) Gotowy zestaw przewodów z terminacją do DBW (Drive-By-Wire)
Najszybszy i najbardziej kosztowo efektywny sposób na podłączenie instalacji elektrycznej w samochodzie wyścigowym lub podczas konwersji silnika! Po prostu połącz kilka opisanych przewodów, a ten gotowy do wpięcia produkt pozwala Ci być gotowym do działania już po kilku godzinach.
Wyjątkowo wydajny produkt typu Plug'n'Play od Haltech, który umożliwia rozruch pojazdu zaledwie w kilka godzin.
Przewodnik szybkiego startu przeprowadzi Cię przez instalację zestawu przewodów typu Plug'n'Play Haltech w Twoim pojeździe.
Przewodnik jest uzupełniony pełnym podręcznikiem ECU i oprogramowaniem znajdującym się na płycie CD lub kluczu USB dostarczonym wraz z ECU, które możesz konsultować podczas wykonywania instalacji i konfiguracji.
PRZEGLĄD ECU Elite 2500 to dwukonnektorowy, niezależny ECU idealny do popularnych zastosowań w samochodach z nowszymi modelami i wyścigach. Rekomendowany dla silników 4, 6, 8 cylindrowych, z kontrolą przepustnicy Drive-By-Wire (DBW) lub silników 2, 3, 4 rotorowych, konwersji na wtrysk paliwa EFI, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu. Posiadając wytrzymałą, uszczelnioną obudowę o odporności na warunki atmosferyczne klasy IP67, sterowanie przepustnicą drive-by-wire, kontrolę wałków ssących i wydechowych, krótkoterminową i długoterminową naukę mapy, kontrolę dwóch kanałów stukania i wiele więcej, ECU Elite 2500 zapewnia kalibratorom silnika narzędzia, których potrzebują do wykonania pracy prawidłowo. ECU Elite 2500 jest teraz połączony z nowym programatorem oprogramowania Nexus Software Programmer (NSP), który oferuje poziomy funkcjonalności i łatwości obsługi nigdy wcześniej niewidziane w pakiecie sterowania silnikiem. Razem oferują prawdziwą technologię nowej generacji dla tunerów i entuzjastów performance na całym świecie.
- Obsługuje silniki od 1 do 12 cylindrów
- Silniki o 2 do 4 rotorach
- Odpowietrzenie naturalne lub turbodoładowanie
- Czujnik obciążenia przez pozycję przepustnicy (TPS), bezwzględne ciśnienie w kolektorze (MAP) lub przepływ masowy powietrza (MAF)
- Stopniowe, sekwencyjne, półsekwencyjne, zbiorcze lub wielopunktowe wzorce wtrysku
- Systemy zapłonu z dystrybutorem, systemy wielocewkowe, poszerzenie zakresu CDI lub systemy Haltech Multiplex CDI
- Połączenie z szerokim zakresem wyświetlaczy i urządzeń rozszerzających za pomocą protokołu CAN.
- Wodoszczelna obudowa (z założoną klapką)
- 8 x Wyjścia wtrysku paliwa
- 8 x Wyjścia zapłonowe
- 12 x Cyfrowe wyjścia
- 10 x Wejść napięciowych analogowych
- 4 x zsynchronizowane wejścia impulsowe
- 4 x Dedykowane wejścia (podwójne stukanie, przełącznik zapłonu i wbudowany czujnik MAP)
- 2 x Dedykowane wejścia pozycji silnika z obszernym wsparciem dla różnych typów wyzwalania
- Do 45 kanałów rozbudowy wejść/wyjść (I/O) (za pośrednictwem protokołu CAN)
- Komunikacja z laptopem za pomocą USB (system Windows)
- Teraz z wykorzystaniem nowego oprogramowania kalibracji NSP.
Ten zestaw przewodów, gdy jest zainstalowany w połączeniu z ECU Haltech Elite, otwiera drzwi do praktycznie nieograniczonych modyfikacji wydajnościowych i tuningu Twojego pojazdu.
W pełni programowalne systemy pozwalają na wydobycie całej wydajności z silnika poprzez dostarczanie dokładnie wymaganej ilości paliwa i zapłonu, które są potrzebne Twojemu silnikowi do uzyskania maksymalnej mocy w każdych warunkach pracy.
FUNKCJE ECU Kontrola przepustnicy Drive-by-Wire (DBW) - Wymaga (2) wyjść zdefiniowanych przez użytkownika oraz (4) wejść zdefiniowanych przez użytkownika. Sterowanie wtryskiem niskiego oporu z programowalnymi prądami szczytowymi i trzymanymi oraz programowalnym czasem trzymania Funkcja paliwa elastycznego (Bezpośrednie wejście czujnika) - Dostosuj do zawartości etanolu obrot silnika, paliwa i zapłonu Elastyczne ustawienie tuningu dla benzyny (paliwa), LPG, metanolu i etanolu umożliwia proste wybranie rodzaju paliwa Zamknięta pętla sterowania O2 - Kontrola dwubankowa dla precyzyjnego tuningu (z opcjonalnym zewnętrznym zestawem kontrolera szerokopasmowego O2 CAN) Kontrola dwukanałowa stukania - Synchronizowana z pozycją silnika z szybkim cyfrowym filtrowaniem dla precyzyjnej detekcji Kontrola zmiennego wału rozrządu - Niezależna kontrola do 4 wałków rozrządu - Wymaga minimum 1 wyjścia i wejścia zdefiniowanego przez użytkownika na zmienny wał Zamknięta pętla kontrolowania obrotów na wolnych obrotach z nauką dla stabilności równej prędkości obrotowej - Wymaga 1 lub 2 wyjść zdefiniowanych przez użytkownika (typ BAC) lub 4 wyjść zdefiniowanych przez użytkownika (typ silnika krokowego) Długoterminowe uczenie (autotune) na mapach sterowania paliwem, zapłonem, wałkami, ciśnieniem doładowania i kontrolą obrotów (do 4D) Logowanie danych na pokładzie - Do 40 kanałów logowania z częstotliwością próbkowania do 5 ms (200 Hz) z 2 MB pamięci wewnętrznej Logowanie danych laptopa - Zapisz wszystkie dostępne kanały bezpośrednio na dysku twardego laptopa zarówno do tuningu, jak i diagnostyki Komunikacja podwójnego szyny CAN do wyświetlaczy Haltech oraz urządzeń rozszerzających, obsługiwane przez OEM CAN & OBDII (wyświetlanie bieżących danych silnika i ustawianie oraz usuwanie kodów błędów diagnostycznych) Fazy wtrysku: do 4 z indywidualnymi przepływami wtryskiwaczy na wtryskiwacz 8 sterowników wtryskiwaczy dla 2 sekwencyjnych faz w 4-cylindrowych i 3-rotorowych silnikach oraz do 4 sekwencyjnych faz w 2-rotorowych silnikach Anti-Lag/Rotational idle - dla wyścigów na zamkniętym torze, rajdów, torów lub driftu. Tworzenie i utrzymywanie doładowania w warunkach zamkniętej przepustnicy Rolling Anti-Lag - blokada dla obrotów aktualnych (lub wstępnie ustawionych) lub prędkości na drodze do wyścigów torowych lub ograniczenia w alei serwisowej Kontrola startu - Kontrola dostarczania mocy silnika, obrotów na minutę i ciśnienia doładowania dla stałej wydajności na linii startowej Kontrola trakcji - Kontrola wydajności silnika poprzez ślizg mocy osi przedniej i tylnej lub indywidualnej prędkości obrotowej kół. ZAAWANSOWANY TUNING Rozdzielczość tabeli tuningu do 32 x 32 x 8 Bezgraniczna elastyczność tuningu - Tune engine przez kombinację tabel tuningu 4D połączonych z 3D kompensacjami na cylinder oraz wieloma korektami zdefiniowanymi przez użytkownika Przykładowy tuning poprzez kombinację ciśnienia kolektora, pozycji przepustnicy, położenia wału rozrządu, zawartości etanolu, biegu, prędkości na drodze, czasu wyścigu, EGT, skoku zawieszenia, wysokości zawieszenia lub dowolnego kanału dla ostatecznej elastyczności - Podwójne mapowanie należy do przeszłości. Korekta tuningu na cylinder - 3D Szerokopasmowe O2 - Podłącz do 9 kanałów za pomocą urządzeń rozszerzających CAN Termopary/EGT (Temperatura gazów wylotowych) - Podłącz do 12 kanałów za pomocą zewnętrznych urządzeń rozszerzających CAN Ochrona silnika - Ustaw zaawansowane wielopoziomowe limity dla czujników i zabezpiecz silnik przed typowymi przyczynami awarii FUNKCJE WYŚCIGOWE Kontrola azotu z zaawansowanym programowaniem do 6 faz mokrych lub suchych zestawów azotowych z opóźnieniami włączania/wyłączania oraz opcjami sterowania bankowymi. Korekty paliwa i zapłonu 3D dla wszystkich faz. Kontrola doładowania - Inteligentna zamknięta pętla 4D, z uczeniem, elastyczną osią zdefiniowaną przez użytkownika oraz 14 pełnymi korektami docelowej wartości doładowania i obowiązkowego cyklu pracy. Wiele trybów - przykładowo doładowanie w zależności od biegu, prędkości na drodze, czasu wyścigu, skoku zawieszenia, wysokości zawieszenia itp. Kontrola sekwencyjna turbiny Kontrola doładowania CO2, ciśnienia i położenia zaworu upustowego, sterowanie odprowadzaniem powietrza doładowującego (zawór upustowy rury doładowującej) dla hardcore'owych wyścigów Flat shift - Optymalizuj swoją precyzję zmiany biegów za pomocą kombinacji wejść, takich jak przełącznik sprzęgła lub tensometryczny czujnik. Skok podróży/wysokość zawieszenia umożliwia dynamiczny tuning i logowanie danych w celu wspomagania w rozwoju podwozia i dostarczaniu mocy Funkcje timerów - Wykorzystaj połączenie timera wyścigowego i 5 dodatkowych programowalnych timerów do sterowania czasem wielu parametrów silnika, dostarczania mocy i innych funkcji zdefiniowanych przez użytkownika Funkcja hamowania trans - umożliwia płynną i stałą kontrolę na linii startowej (Bump lub Creep) Opcjonalna aktualizacja - Zaawansowane zarządzanie momentem obrotowym - W pełni zintegrowana funkcja wyścigowa docelowego obrotu wału napędowego zapewniająca ostateczną kontrolę i spójność dla poważnego wyścigowca, eliminując potrzebę kosztownych zewnętrznych kontrolerów.
-
We recommend
-
Similar products