Sklep w trakcie prac modernizacyjnych

Elite 2500 + Zestaw Przerwany do Podłączenia dla Forda Falcona FG z silnikiem Barra 4.0L I6 Złącze Wtryskiwacza: Fabryczne Bosch

The Symbol : HT-191030466
The Availability Of : 0 opak
16643.00
opak
Zamówienie telefoniczne: 503922470 Leave your phone
Delivery time to : 30 days
Shipping price :
The Lack Of

HPI6 - Igniter o Wysokiej Mocy - Sześć Kanałów - Tylko Moduł

Przegląd Przewodu Najszybszy i najbardziej kosztowo efektywny sposób na podłączenie elektryki w twoim samochodzie wyścigowym lub konwersji silnika! Po prostu połącz kilka oznaczonych kabli, a ten gotowy do podłączenia produkt pozwoli ci ruszyć w zaledwie kilka godzin. Efektywny produkt typu Plug'n'Play od Haltech, który umożliwia ci ruszenie w zaledwie kilka godzin. Przewodnik szybkiego startu wprowadzi cię w instalację przewodu Plug'n'Play od Haltech do twojego pojazdu. Przewodnik jest dostarczany wraz z pełnym podręcznikiem ECU i oprogramowaniem znajdującym się na dostarczonym z ECU nośniku CD lub USB, do którego możesz się odnieść podczas instalacji i konfiguracji.

Przegląd ECU Elite 2500 to dwuzłączowa, autonomiczna centrala sterująca idealna do popularnych nowoczesnych zastosowań w motorsporcie i wyścigach. Zalecana do silników 4, 6, 8 cylindrów, z przepustnicą Drive-By-Wire (DBW) lub 2, 3, 4 wirnikami, do konwersji EFI, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu. Posiadająca solidną, szczelną i odporną na wodę obudowę o stopniu ochrony IP67, kontrolę przepustnicy drive-by-wire, kontrolę wałków dolotowych i wydechowych, krótkoterminowe i długoterminowe uczenie się map, dwukanałową kontrolę stukania i wiele innych funkcji, Elite 2500 ECU dostarcza inżynierom kalibratorom narzędzi, których potrzebują do prawidłowego wykonania pracy. Elite 2500 ECU jest teraz połączona z nowym oprogramowaniem programatora Nexus (NSP), które oferuje poziomy funkcjonalności i przyjazności dla użytkownika nigdy wcześniej niewidziane w pakiecie sterowania silnikiem. Razem oferują prawdziwą, nowoczesną technologię dla tunerów i entuzjastów wydajności na całym świecie.

Obsługuje silniki o liczbie cylindrów od 1 do 12 Silniki o liczbie wirników od 2 do 4 Nadmuchiwane lub wolnossące Czujniki obciążenia poprzez pozycję przepustnicy (TPS), bezwzględne ciśnienie w kolektorze (MAP) lub masowy przepływ powietrza (MAF) Wzorce wtryskiwania stadiowane, sekwencyjne, półsekwencyjne, wsadowe lub wielopunktowe Systemy zapłonowe z rozdzielaczem, systemy wielocewkowe, zwiększ zakres CDI lub systemy wielokanałowe CDI od Haltech Połączenie z szerokim zakresem wyświetlaczy i urządzeń rozszerzających poprzez CAN. Wodoszczelna obudowa (z założoną klapką)

  • Teraz z nowym oprogramowaniem kalibracyjnym NSP.
  • 8 x Wyjścia wtryskiwacza paliwa
  • 8 x Wyjścia zapłonu
  • 12 x Wyjść cyfrowych
  • 10 x Wejść napięcia analogowego
  • 4 x Synchroniczne wejścia pulsacyjne
  • 4 x Dedykowane wejścia (Podwójne stukanie, Przełącznik zapłonu i wbudowany czujnik MAP)
  • 2 x Dedykowane wejścia pozycji silnika z obszernym wsparciem dla typów wyzwalaczy
  • Do 45 kanałów rozszerzenia wejścia/wyjścia (I/O) (poprzez CAN)
  • Komunikacja z laptopem poprzez USB (Windows)
Parameters :
There is currently no comments or ratings for this product.
The Whole Thing
The Functionality Of The
Price
The Signature Of The
Opinion Of The
Ask a question
The Signature Of The :
Email :
Ask a question :