Sklep w trakcie prac modernizacyjnych

Elite 2500 + Zestaw Uniwersalny Premium do Montażu - Długość: 5,0 m (16')

The Symbol : HT-191284448
The Availability Of : 0 opak
13482.70
opak
Zamówienie telefoniczne: 503922470 Leave your phone
Delivery time to : 30 days
Shipping price :
The Lack Of
PRZEGLĄD ECU 
Elite 2500 to dwukonnektorowy, samodzielny sterownik ECU, idealny do popularnych aplikacji performance i wyścigowych w późnych modelach samochodów. Zalecany dla silników 4, 6, 8 cylindrów, z przepustnicą drive-by-wire (DBW) lub 2, 3, 4 rotorów, konwersji na wtrysk paliwa, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu. Wyposażony w solidną, hermetycznie uszczelnioną, wodoodporną obudowę o klasie odporności IP67, kontrolę przepustnicy drive-by-wire, kontrolę wałków rozrządu dolotowego i wydechowego, krótko- i długoterminowe uczenie się map, kontrolę stukania dwukanałową i wiele innych funkcji, Elite 2500 ECU dostarcza inżynierom kalibratorom narzędzi, których potrzebują, aby dobrze wykonać pracę. Teraz Elite 2500 ECU jest zestawiony z nowym Programatorem Oprogramowania Nexus (NSP), który oferuje poziomy funkcjonalności i przyjazności dla użytkownika, które wcześniej nie były widziane w pakiecie kontroli silnika. Razem oferują prawdziwą, nowoczesną technologię dla tunerów i entuzjastów performance na całym świecie.
Obecnie używa nowego Oprogramowania Kalibracji NSP.
Obsługuje silniki od 1 do 12 cylindrów
Silniki o ilości rotorów od 2 do 4
Atmosferyczne lub doładowane
Wczytywanie obciążenia poprzez pozycję przepustnicy (TPS), bezwzględne ciśnienie w kolektorze (MAP) lub masowy przepływ powietrza (MAF)
Wzorce wtrysku stopniowe, sekwencyjne, półsekwencyjne, wsadowe lub wielopunktowe
Systemy zapłonu z rozdzielaczem, systemy wielocewkowe, rozszerz zakres CDI lub systemy CDI Haltech Multiplex
Podłącz się do szerokiej gamy wyświetlaczy i urządzeń rozszerzeń za pomocą magistrali CAN.
Wodoodporna obudowa (z zamontowaną klapką kieszeniową)
8 wyjść wtrysku paliwa
8 wyjść zapłonu
12 cyfrowych wyjść
10 wejść napięcia analogowego
4 zsynchronizowane wejścia pulsacyjne
4 dedykowane wejścia (Podwójne stukanie, przełącznik zapłonu i wbudowany czujnik MAP)
2 dedykowane wejścia pozycji silnika z obszernym wsparciem dla różnych typów sygnałów wyzwalających
Do 45 kanałów rozszerzenia wejścia/wyjścia (I/O) (za pomocą magistrali CAN)
Komunikacja z laptopem za pomocą USB (Windows)
Parameters :
There is currently no comments or ratings for this product.
The Whole Thing
The Functionality Of The
Price
The Signature Of The
Opinion Of The
Ask a question
The Signature Of The :
Email :
Ask a question :