Sklep w trakcie prac modernizacyjnych
-
All categories
- Kompletne wtryski
- Komputery
- Podzespoły
- Listwy paliwowe
- Wtryskiwacze
- Druki 3D
- Płukanki / Zestawy naprawcze
- Pielęgnacja Auta
-
Tuning
- Zegary
- Układ dolotowy
- Układ paliwowy
- Silnik
- Układ chłodzenia
-
Wyposażenie wnętrza
- Inne
- Gałki i nakładki
- Naby
- Quick Release
- Uchwyty akumulatorów
- Włączniki
- Podstopnice
- Obudowy akumulatorów
- Kierownice
- Panele Drzwi
- Dystanse maski
- Akcesoria ozdobne JDM
- Ładowarki samochodowe
- Osłony, separatory przewodów napięcia
- Uchwyty chłodnicy
- Kołki montażowe
- Systemy gaśnicze
- Maty wygłuszające
- Elementy carbonowe
- Felgi i akcesoria
- Fotele i pasy
- Zawieszenie
- Układ wydechowy
- Termoizolacja
- *Kategoria tymczasowa
- Turbo
- Rury, kolanka
- Układ hamulcowy
- Układ napędowy
- Gadżety
- AM Carparts
- Obejmy, Opaski
- Łączniki silikonowe
- Chemia, Detailing
- Akcesoria zewnętrzne
- Ospojlerowania
- Podtlenek azotu
- Dla kierowcy
- Opony
- Wkładki
- Auta, części używane
- Dekielki felg
- Części
-
Opony Koła
- Opony przemysłowo-rolnicze 15.3"
- Opony do quadów 12"
- Opony do quadów 8"
- Opony przemysłowo-rolnicze 10"
- Opony przemysłowo-rolnicze 4"
- Opony przemysłowo-rolnicze 5"
- Opony przemysłowo-rolnicze 6"
- Opony przemysłowo-rolnicze 8"
- Opony rowerowe 12"
- Opony rowerowe 24"
- Dętki do opon 10"
- Dętki do opon 12"
- Dętki do opon 14"
- Dętki do opon 16"
- Dętki do opon 17"
- Dętki do opon 18"
- Dętki do opon 19"
- Dętki do opon
- Dętki do opon 20"
- Dętki do opon 30"
- Dętki do opon 13"
- Dętki do opon 4"
- Dętki do opon 14.5"
- Dętki do opon 15" i 15.3"
- Dętki do opon 25"
- Dętki do opon 6"
- Dętki do opon 26"
- Dętki do opon 8"
- Dętki do opon 38"
- Dętki do opon 9"
- Dętki do opon 24"
- Dętki do opon 27"
- Dętki do opon 28"
- Dętki do opon 29"
- Felga 10"
- Felga 13"
- Felga 14"
- Felga 15.3"
- Felga 15.5"
- Felga 6"
- Felga 8"
- Opony do Go-kartów
- Opony motocyklowe off road 21"
- Opony motocyklowe szosowe 21"
- Opony do skuterów 14"
- Opony motocyklowe off road 14"
- Opony motocyklowe szosowe 15"
- Opony do skuterów 15"
- Opony motocyklowe szosowe 16"
- Opony do skuterów 16"
- Opony motocyklowe off road 16"
- Opony motocyklowe szosowe 17"
- Opony motocyklowe off road 17"
- Opony motocyklowe off road 18"
- Opony motocyklowe szosowe 18"
- Opony motocyklowe off road 19"
- Opony motocyklowe szosowe 19"
- Opony do quadów 14"
- Opony do quadów 15"
- Opony do quadów 7"
- Opony do quadów 9"
- Opony do skuterów 10"
- Opony do skuterów 12"
- Opony do skuterów 13"
- Opony przemysłowo-rolnicze 19"
- Opony przemysłowo-rolnicze 12"
- Opony przemysłowo-rolnicze 14.5"
- Opony przemysłowo-rolnicze 15"
- Opony przemysłowo-rolnicze 16"
- Opony do samochodów osobowych letnie-12"
- Opony do samochodów osobowych letnie-15"
- Op.do sam.ciężarowych i autobusów 17.5"
- Op.do sam.ciężarowych i autobusów 22.5"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 15"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 16"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 17"
- Opony motocyklowe off road 10"
- Opony motocyklowe off road 12"
- Opony motocyklowe szosowe 14"
- Opony do quadów 10"
- Opony do quadów 11"
- Opony do quadów 6"
- Opony do quadów 16"
- Opony dojazdowe
- Dętki do opon 21"
- Dętki do opon 11"
- Opony do samochodów osobowych letnie-18"
- Opony do samochodów 4x4 zimowe 21"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-16"
- Materiały marketingowe
- Opony rowerowe 27.5"
- Opony rowerowe 28"
- Opony rowerowe 29"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-13"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-14"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-15"
- Opony do sam.dostawczych całoroczne 15"
- Opony do sam.dostawczych całoroczne 16"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-17"
- Opony do sam.dostawczych całoroczne 17"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-18"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-19"
- Opony do sam. dostawczych letnie - 14"
- Opony do sam. dostawczych letnie - 15"
- Opony do sam. dostawczych letnie - 16"
- Opony do samochodów osobowych letnie-20"
- Opony do samochodów osobowych letnie-21"
- Opony do samochodów osobowych letnie-13"
- Opony do samochodów osobowych letnie-14"
- Opony do samochodów osobowych letnie-16"
- Opony do samochodów osobowych letnie-17"
- Opony do samochodów osobowych letnie-19"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-20"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-14"
- Opony do sam.dostawczych zimowe - 14"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-15"
- Opony do sam.dostawczych zimowe - 15"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-16"
- Opony do sam.dostawczych zimowe - 16"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-17"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-18"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-19"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 17"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 18"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 20"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 22"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 18"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 19"
- Opony do sam.dostawczych zimowe - 17"
- Opony do samochodów 4x4 zimowe 18"
- Opony do samochodów 4x4 zimowe 19"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 20"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 22"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 24"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 15"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 16"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 21"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 14"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 16.5"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 19"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 13"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 13"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 14"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-20"
- Opony do sam.dostawczych całoroczne 14"
- Opony do sam. dostaw. lawet letnie - 10"
- Opony przemysłowo-rolnicze 30"
- Opony przemysłowo-rolnicze 3.75"
- Opony przemysłowo-rolnicze 20"
- Opony do sam. dostaw. lawet letnie - 12"
- Opony przemysłowo-rolnicze 22.5"
- Opony przemysłowo-rolnicze 24"
- Opony do sam. dostawczych letnie - 13"
- Opony przemysłowo-rolnicze 8.25"
- Opony przemysłowo-rolnicze 34"
- Opony przemysłowo-rolnicze 14"
- Opony przemysłowo-rolnicze 15.5"
- Opony przemysłowo-rolnicze 26"
- Opony przemysłowo-rolnicze 16.5"
- Opony przemysłowo-rolnicze 17"
- Opony przemysłowo-rolnicze 28"
- Opony przemysłowo-rolnicze 18"
- Opony do sam. dostaw. lawet letnie - 8"
- Opony przemysłowo-rolnicze 9"
- Nowości
- Kontakt
- Search
- My account
- Favorites
-
Shopping Cart
0
-
Shopping Cart (0)Shopping cart is emptyFor free delivery are missing -,--Free delivery!Sum 0,00 €Price includes discounts
-



Elite 2500 + Zestaw przewodów silnikowych zakończonych dla silnika Nissan RB Twin Cam z podzestawem typu zapłonu Serii 1 (wczesn
Czujnik temperatury powietrza - Mały gwint M14 x 1.5 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - Mały gwint M12 x 1.5 Omówienie Wiązki Najszybszy i najbardziej ekonomiczny sposób podłączenia przewodów w samochodzie wyścigowym lub konwersji silnika! Po prostu podłącz kilka oznakowanych przewodów, a ten wtyk i gra umożliwi uruchomienie w zaledwie kilka godzin. Wydajny produkt typu Plug'n'Play Haltech, który pozwala szybko ruszyć w drogę w zaledwie kilka godzin. Przewodnik rozruchowy przeprowadzi Cię przez instalację wiązki Plug'n'Play Haltech w Twoim pojeździe. Przewodnik jest uzupełniony pełnym podręcznikiem ECU oraz oprogramowaniem znajdującym się na płycie CD lub kluczu USB dołączonym do ECU, abyś mógł się do niego odnieść podczas instalacji i konfiguracji.
Przerwa czujnika kąta rozrządu R32/33 Omówienie Wiązki Najszybszy i najbardziej ekonomiczny sposób podłączenia przewodów w samochodzie wyścigowym lub konwersji silnika! Po prostu podłącz kilka oznakowanych przewodów, a ten wtyk i gra umożliwi uruchomienie w zaledwie kilka godzin. Wydajny produkt typu Plug'n'Play Haltech, który pozwala szybko ruszyć w drogę w zaledwie kilka godzin. Przewodnik rozruchowy przeprowadzi Cię przez instalację wiązki Plug'n'Play Haltech w Twoim pojeździe. Przewodnik jest uzupełniony pełnym podręcznikiem ECU oraz oprogramowaniem znajdującym się na płycie CD lub kluczu USB dołączonym do ECU, abyś mógł się do niego odnieść podczas instalacji i konfiguracji.
PRZEGLĄD ECU Elite 2500 to dwuzłączowe, samodzielne ECU idealne do popularnych aplikacji w wydajnościowych i wyścigowych modelach z późniejszych lat. Zalecane do silników 4, 6, 8 cylindrów, z przepustnicą drive-by-wire (DBW) lub silników 2, 3, 4 rotorowych, konwersji EFI, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu. Posiadając wytrzymałą, szczelną i wodoodporną obudowę o stopniu ochrony IP67, sterowanie przepustnicą drive-by-wire, kontrolę wałków ssących i wydechowych, krótkoterminową i długoterminową naukę map, dwukanałową kontrolę stukania i wiele więcej, ECU Elite 2500 zapewnia kalibratorom silnika narzędzia, których potrzebują do wykonania pracy prawidłowo. ECU Elite 2500 jest teraz zestawione z nowym programem programistycznym Nexus (NSP), który przynosi poziomy funkcjonalności i łatwości obsługi nigdy wcześniej niewidziane w pakiecie sterowania silnikiem. Razem oferują prawdziwie nowoczesną technologię dla tunerów i entuzjastów wydajności z całego świata.
- Obsługuje silniki od 1 do 12 cylindrów
- Silniki 2 do 4 rotorowe
- Zasysanie atmosferyczne lub turbodoładowane
- Wykrywanie obciążenia za pomocą pozycji przepustnicy (TPS), bezwzględnego ciśnienia w kolektorze (MAP) lub przepływu masowego powietrza (MAF)
- Wzorce wtrysku stopniowego, sekwencyjnego, pół-sekwencyjnego, zbiorczego lub wielopunktowego
- Systemy zapłonu z dystrybutorem, systemy wielo-cewkowe, rozszerzenie zakresu CDI lub systemy CDI Multiplex Haltech
- Podłącz się do szerokiej gamy wyświetlaczy i urządzeń rozszerzających za pomocą CAN.
- Wodoodporna obudowa (z założoną klapką)
- 8 x Wyjścia wtrysku paliwa
- 8 x Wyjścia zapłonowe
- 12 x Cyfrowe wyjścia
- 10 x Wejść napięciowych analogowych
- 4 x Synchronizowane wejścia impulsowe
- 4 x Dedykowane wejścia (Podwójny stuk, Przełącznik zapłonu i wbudowany czujnik MAP)
- 2 x Dedykowane wejścia pozycji silnika z obszernym wsparciem dla typów wyzwalaczy
- Do 45 kanałów rozszerzenia wejścia i wyjścia (I/O) (za pośrednictwem CAN)
- Komunikacja z laptopem za pomocą USB (Windows)
- Teraz korzystający z nowego oprogramowania kalibracyjnego NSP
Funkcje wiązki Ta wiązka, gdy jest zainstalowana wspólnie z centralą Haltech Elite, otwiera drzwi do praktycznie nieograniczonej modyfikacji wydajności i dostosowania Twojego pojazdu. W pełni programowalne systemy pozwalają wyciągnąć maksimum wydajności z silnika, dostarczając dokładnie wymaganą ilość paliwa i momentu zapłonu, jakich Twój silnik potrzebuje do uzyskania maksymalnej mocy przy wszystkich warunkach pracy. Funkcje wiązki Ta wiązka, gdy jest zainstalowana wspólnie z centralą Haltech Elite, otwiera drzwi do praktycznie nieograniczonej modyfikacji wydajności i dostosowania Twojego pojazdu. W pełni programowalne systemy pozwalają wyciągnąć maksimum wydajności z silnika, dostarczając dokładnie wymaganą ilość paliwa i momentu zapłonu, jakich Twój silnik potrzebuje do uzyskania maksymalnej mocy przy wszystkich warunkach pracy.
FUNKCJE ECU Sterowanie przepustnicą drive by wire (DBW) - Wymaga (2) wyjść zdefiniowanych przez użytkownika i (4) wejść zdefiniowanych przez użytkownika. Sterowanie wtryskiwaczami o niskiej impedancji z programowalnymi prądami szczytowymi i trzymanymi wtryskami oraz programowalnym czasem trzymania Funkcja paliwa elastycznego (bezpośredni czujnik wejściowy) - Dostosuj swój wskaźnik boost, paliwo i zapłon w zależności od zawartości etanolu Elastyczna konfiguracja tuningu dla benzyny, LPG, metanolu i etanolu pozwala na prosty wybór typu paliwa Zamknięta kontrola O2 - Kontrola dwubankowa dla precyzyjnego dostrojenia (z opcjonalnym zewnętrznym zestawem sterownika CAN O2 Wideband) Kontrola stukania dwukanałowa - Synchronizowana z położeniem silnika z wysoką prędkością cyfrowego filtrowania dla precyzyjnego wykrywania Sterowanie zmiennym wałem rozrządu - Niezależne sterowanie do 4 wałkami rozrządu - Wymaga co najmniej 1 wyjścia i wejścia zdefiniowanego przez użytkownika na każdy zmienny wałek Zamknięta kontrola obrotów biegu jałowego z nauką dla stabilności jałowego biegu - Wymaga 1 lub 2 wyjść zdefiniowanych przez użytkownika (typ BAC) lub 4 wyjść zdefiniowanych przez użytkownika (typ silnika krokowego) Długoterminowa nauka (autotuning) na mapach sterowania paliwem, zapłonem, wałkami rozrządu, boostem i kontrolą biegu jałowego (do 4D) Logowanie danych na pokładzie - Do 40 kanałów logowania z częstotliwością próbkowania do 5 ms (200Hz) z 2 MB pamięci wewnętrznej Logowanie danych na laptopie - Zapisuj dane wszystkich dostępnych kanałów bezpośrednio na dysku twardego laptopa zarówno do tuningu, jak i diagnostyki Podwójna komunikacja CAN Bus dla desek rozdzielczych Haltech oraz urządzeń rozszerzających, Obsługiwane OEM CAN i OBDII (oglądanie żywych danych silnika i ustawianie oraz kasowanie kodów diagnostycznych) Etap wtrysku: do 4 z indywidualnymi prędkościami przepływu wtryskiwacza na każdy wtryskiwacz 8 Sterowników wtryskiwaczy dla 2 sekwencyjnych etapów w przypadku silników 4-cylindrowych i 3-rotorowych oraz do 4 sekwencyjnych etapów w przypadku silników 2-rotorowych Anti-Lag/Rotacyjny bieg jałowy - do wyścigów na zamkniętych torach, rajdów, torów wyścigowych lub driftingu. Buduj i utrzymuj boost podczas zamkniętych warunków przepustnicy Anti-Lag podczas jazdy - blokuj na obecnym (lub wcześniej ustawionym) obrotomierzze lub prędkości drogi dla wyścigów rolkowych lub ograniczania w pasie pit lane Kontrola startu - Kontroluj dostarczanie mocy silnika, obroty i boost dla spójnej wydajności na linii startowej Kontrola trakcji - Kontroluj wyjście mocy silnika za pomocą mapowalnego poślizgu osi przedniej i tylnej lub indywidualnych prędkości poślizgu koła. ZALETY TUNINGU ZAAWANSOWANEGO Rozdzielczość tabeli do tuningu aż do 32 x 32 x 8 Nieograniczona elastyczność tuningu - Tunuj swój silnik poprzez kombinację tabel tuningu 4D połączonych z kompensacjami 3D na cylinder oraz wieloma poprawkami zdefiniowanymi przez użytkownika Przykładowy tunuj przez kombinację ciśnienia kolektora, pozycji przepustnicy, pozycji wału rozrządu, zawartości etanolu, biegu, prędkości drogi, czasu wyścigu, EGT, skoku amortyzatora, wysokości zawieszenia lub dowolnego kanału dla ostatecznej elastyczności - Podwójne mapowanie to przeszłość. Poprawka do tuningu na cylinder - 3D Szerokopasmowe O2 - Połącz do 9 kanałów za pomocą urządzeń rozszerzających CAN Termopary/EGT (Temperatura Gazów Wydechowych) - Połącz do 12 kanałów za pomocą zewnętrznych urządzeń rozszerzających CAN Ochrona silnika - Ustaw zaawansowane wielopoziomowe limity dla czujników i zabezpiecz silnik przed powszechnymi przyczynami awarii FUNKCJE WYŚCIGOWE Kontrola azotu z zaawansowanym programowaniem do 6 etapów zestawów azotowych na sucho lub mokro z opóźnieniami włączania/wyłączania i opcjami sterowania zbankowanych. Korekty paliwa i zapłonu 3D dla wszystkich etapów. Kontrola boostu - Inteligentny zamknięty obwód 4D z uczeniem, elastyczna oś zdefiniowana przez użytkownika i 14 w pełni zdefiniowalnych korekt docelowych boostu i cyklu pracy. Wiele trybów - przykład boostu w zależności od biegu, prędkości drogi, czasu wyścigu, skoku amortyzatora, wysokości zawieszenia itp. Sekwencyjna kontrola turbosprężarki Kontrola boostu CO2, ciśnienia i pozycji zaworu waste gate, kontrola ucieczki powietrza dolotowego (rury doładowującej) dla wytrwałego wyścigowca Plaski przełącznik - Zoptymalizuj precyzję zmiany biegów za pomocą kombinacji wejść, takich jak przełącznik sprzęgła lub tensometr. Wejścia skoku amortyzatora/wysokości zawieszenia pozwalają na dynamiczne dostrojenie i logowanie danych w celu pomocy w rozwoju podwozia i dostarczaniu mocy Funkcje timera - Wykorzystaj kombinację timera wyścigowego i 5 dodatkowych programowalnych timerów do kontrolowania wielu parametrów silnika w oparciu o czas oraz dostarczania mocy i innych funkcji zdefiniowanych przez użytkownika Funkcja blokady skrzyni biegów pozwala na płynne i spójne sterowanie ustawieniami na linii startowej (Bump lub Creep) Opcjonalne ulepszenie - Zaawansowane zarządzanie momentem obrotowym - W pełni zintegrowana funkcja wyścigowa celu prędkości obrotowej wału napędowego, która zapewnia ostateczną kontrolę i spójność dla poważnego wyścigowca na prostej, eliminując potrzebę kosztownych sterowników zewnętrznych.
-
We recommend
-
Similar products