Sklep w trakcie prac modernizacyjnych
-
All categories
- Kompletne wtryski
- Komputery
- Podzespoły
- Listwy paliwowe
- Wtryskiwacze
- Druki 3D
- Płukanki / Zestawy naprawcze
- Pielęgnacja Auta
-
Tuning
- Zegary
- Układ dolotowy
- Układ paliwowy
- Silnik
- Układ chłodzenia
-
Wyposażenie wnętrza
- Inne
- Gałki i nakładki
- Naby
- Quick Release
- Uchwyty akumulatorów
- Włączniki
- Podstopnice
- Obudowy akumulatorów
- Kierownice
- Panele Drzwi
- Dystanse maski
- Akcesoria ozdobne JDM
- Ładowarki samochodowe
- Osłony, separatory przewodów napięcia
- Uchwyty chłodnicy
- Kołki montażowe
- Systemy gaśnicze
- Maty wygłuszające
- Elementy carbonowe
- Felgi i akcesoria
- Fotele i pasy
- Zawieszenie
- Układ wydechowy
- Termoizolacja
- *Kategoria tymczasowa
- Turbo
- Rury, kolanka
- Układ hamulcowy
- Układ napędowy
- Gadżety
- AM Carparts
- Obejmy, Opaski
- Łączniki silikonowe
- Chemia, Detailing
- Akcesoria zewnętrzne
- Ospojlerowania
- Podtlenek azotu
- Dla kierowcy
- Opony
- Wkładki
- Auta, części używane
- Dekielki felg
- Części
-
Opony Koła
- Opony przemysłowo-rolnicze 15.3"
- Opony do quadów 12"
- Opony do quadów 8"
- Opony przemysłowo-rolnicze 10"
- Opony przemysłowo-rolnicze 4"
- Opony przemysłowo-rolnicze 5"
- Opony przemysłowo-rolnicze 6"
- Opony przemysłowo-rolnicze 8"
- Opony rowerowe 12"
- Opony rowerowe 24"
- Dętki do opon 10"
- Dętki do opon 12"
- Dętki do opon 14"
- Dętki do opon 16"
- Dętki do opon 17"
- Dętki do opon 18"
- Dętki do opon 19"
- Dętki do opon
- Dętki do opon 20"
- Dętki do opon 30"
- Dętki do opon 13"
- Dętki do opon 4"
- Dętki do opon 14.5"
- Dętki do opon 15" i 15.3"
- Dętki do opon 25"
- Dętki do opon 6"
- Dętki do opon 26"
- Dętki do opon 8"
- Dętki do opon 38"
- Dętki do opon 9"
- Dętki do opon 24"
- Dętki do opon 27"
- Dętki do opon 28"
- Dętki do opon 29"
- Felga 10"
- Felga 13"
- Felga 14"
- Felga 15.3"
- Felga 15.5"
- Felga 6"
- Felga 8"
- Opony do Go-kartów
- Opony motocyklowe off road 21"
- Opony motocyklowe szosowe 21"
- Opony do skuterów 14"
- Opony motocyklowe off road 14"
- Opony motocyklowe szosowe 15"
- Opony do skuterów 15"
- Opony motocyklowe szosowe 16"
- Opony do skuterów 16"
- Opony motocyklowe off road 16"
- Opony motocyklowe szosowe 17"
- Opony motocyklowe off road 17"
- Opony motocyklowe off road 18"
- Opony motocyklowe szosowe 18"
- Opony motocyklowe off road 19"
- Opony motocyklowe szosowe 19"
- Opony do quadów 14"
- Opony do quadów 15"
- Opony do quadów 7"
- Opony do quadów 9"
- Opony do skuterów 10"
- Opony do skuterów 12"
- Opony do skuterów 13"
- Opony przemysłowo-rolnicze 19"
- Opony przemysłowo-rolnicze 12"
- Opony przemysłowo-rolnicze 14.5"
- Opony przemysłowo-rolnicze 15"
- Opony przemysłowo-rolnicze 16"
- Opony do samochodów osobowych letnie-12"
- Opony do samochodów osobowych letnie-15"
- Op.do sam.ciężarowych i autobusów 17.5"
- Op.do sam.ciężarowych i autobusów 22.5"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 15"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 16"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 17"
- Opony motocyklowe off road 10"
- Opony motocyklowe off road 12"
- Opony motocyklowe szosowe 14"
- Opony do quadów 10"
- Opony do quadów 11"
- Opony do quadów 6"
- Opony do quadów 16"
- Opony dojazdowe
- Dętki do opon 21"
- Dętki do opon 11"
- Opony do samochodów osobowych letnie-18"
- Opony do samochodów 4x4 zimowe 21"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-16"
- Materiały marketingowe
- Opony rowerowe 27.5"
- Opony rowerowe 28"
- Opony rowerowe 29"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-13"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-14"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-15"
- Opony do sam.dostawczych całoroczne 15"
- Opony do sam.dostawczych całoroczne 16"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-17"
- Opony do sam.dostawczych całoroczne 17"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-18"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-19"
- Opony do sam. dostawczych letnie - 14"
- Opony do sam. dostawczych letnie - 15"
- Opony do sam. dostawczych letnie - 16"
- Opony do samochodów osobowych letnie-20"
- Opony do samochodów osobowych letnie-21"
- Opony do samochodów osobowych letnie-13"
- Opony do samochodów osobowych letnie-14"
- Opony do samochodów osobowych letnie-16"
- Opony do samochodów osobowych letnie-17"
- Opony do samochodów osobowych letnie-19"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-20"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-14"
- Opony do sam.dostawczych zimowe - 14"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-15"
- Opony do sam.dostawczych zimowe - 15"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-16"
- Opony do sam.dostawczych zimowe - 16"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-17"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-18"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-19"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 17"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 18"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 20"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 22"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 18"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 19"
- Opony do sam.dostawczych zimowe - 17"
- Opony do samochodów 4x4 zimowe 18"
- Opony do samochodów 4x4 zimowe 19"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 20"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 22"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 24"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 15"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 16"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 21"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 14"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 16.5"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 19"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 13"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 13"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 14"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-20"
- Opony do sam.dostawczych całoroczne 14"
- Opony do sam. dostaw. lawet letnie - 10"
- Opony przemysłowo-rolnicze 30"
- Opony przemysłowo-rolnicze 3.75"
- Opony przemysłowo-rolnicze 20"
- Opony do sam. dostaw. lawet letnie - 12"
- Opony przemysłowo-rolnicze 22.5"
- Opony przemysłowo-rolnicze 24"
- Opony do sam. dostawczych letnie - 13"
- Opony przemysłowo-rolnicze 8.25"
- Opony przemysłowo-rolnicze 34"
- Opony przemysłowo-rolnicze 14"
- Opony przemysłowo-rolnicze 15.5"
- Opony przemysłowo-rolnicze 26"
- Opony przemysłowo-rolnicze 16.5"
- Opony przemysłowo-rolnicze 17"
- Opony przemysłowo-rolnicze 28"
- Opony przemysłowo-rolnicze 18"
- Opony do sam. dostaw. lawet letnie - 8"
- Opony przemysłowo-rolnicze 9"
- Nowości
- Kontakt
- Search
- My account
- Favorites
-
Shopping Cart
0
-
Shopping Cart (0)Shopping cart is emptyFor free delivery are missing -,--Free delivery!Sum 0,00 €Price includes discounts
-



Elite 2500 + Zestaw wiązki przewodów + z końcówką do silników Nissan RB (bez dodatkowej wiązki przewodów zapłonu, bez dodatkowej
Czujnik temperatury powietrza - mały gwint M14 x 1.5 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - mały gwint M12 x 1.5 Przegląd wiązki Najszybszy i najbardziej ekonomiczny sposób przewodzenia samochodu wyścigowego lub konwersji silnika! Wystarczy podłączyć kilka oznakowanych przewodów, a ten wtyk i gra produkt pozwala Ci być gotowym do działania już po kilku godzinach. Efektywny produkt Plug'n'Play Haltech, który pozwala być gotowym do działania już po kilku godzinach. Szybki przewodnik rozpocznie Cię przez instalację wiązki Plug'n'Play Haltech w Twoim pojeździe. Przewodnik jest uzupełniony o pełny podręcznik ECU i oprogramowanie znajdujące się na dysku CD lub kluczu USB dostarczonym wraz z ECU, do którego możesz się odwoływać podczas ukończenia instalacji i konfiguracji. OPIS ECU Elite 2500 to dwuzłączowe, samodzielne ECU idealne do popularnych aplikacji wydajnościowych i wyścigowych w późnych modelach. Zalecane dla silników 4, 6, 8 cylindrów, z elektronicznym sterowaniem przepustnicą (DBW) lub silników z 2, 3, 4 wirnikami, konwersji na EFI, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu. Wyposażone w solidną, środowiskową, uszczelnioną, wodoszczelną obudowę o stopniu ochrony IP67, sterowanie przepustnicą elektroniczną, sterowanie wałkami rozrządu dolotu i wydechu, krótkoterminową i długoterminową naukę map, kontrolę dwóch kanałów stukania i wiele więcej, ECU Elite 2500 dostarcza kalibratorom silników narzędzia, których potrzebują do wykonania pracy właściwie. ECU Elite 2500 jest teraz sparowane z nowym programem Nexus Software Programmer (NSP), który oferuje poziomy funkcjonalności i łatwości obsługi, których wcześniej nie widziano w pakiecie sterowania silnikiem. Razem oferują prawdziwą technologię najnowszej generacji dla tunerów i entuzjastów wydajności na całym świecie.
Obsługuje silniki od 1 do 12 cylindrówSilniki od 2 do 4 wirnikówAtmosferyczne lub doładowaneWykrywanie obciążenia przez pozycję przepustnicy (TPS), bezwzględne ciśnienie w kolektorze (MAP) lub przepływ powietrza (MAF)Wzorce wtrysku stopniowy, sekwencyjny, półsekwencyjny, zbiorczy lub wielopunktowySystemy zapłonu z rozdzielaczem, systemy wielocewkowe, rozszerz zakres CDI lub systemy Haltech Multiplex CDIPodłącz się do szerokiego zakresu wyświetlaczy i urządzeń rozbudowy poprzez CAN.Wodoszczelna obudowa (z założoną klapką kieszonkową)8 x Wyjścia wtrysku paliwa8 x Wyjścia zapłonowe12 x Cyfrowe wyjścia10 x Wejść napięcia analogowego4 x Synchronizowane wejścia pulsacyjne4 x Dedykowane wejścia (Podwójne stukanie, wyłącznik zapłonu i wbudowany czujnik MAP)2 x Dedykowane wejścia pozycji silnika z obszernym wsparciem dla różnych typów wyzwalaniaAż do 45 kanałów rozbudowy wejść/wyjść (I/O) (za pomocą CAN)Komunikacja z laptopem za pomocą USB (Windows)Teraz korzystając z nowego oprogramowania kalibracyjnego NSP.Zalety:
Funkcje Wiązki Ta wiązka, gdy jest zainstalowana w połączeniu z jednostką sterującą Haltech Elite ECU, otwiera drzwi do praktycznie nieograniczonej modyfikacji wydajności i tuningu Twojego pojazdu. W pełni programowalne systemy pozwalają wydobyć całą wydajność z Twojego silnika, dostarczając precyzyjnie wymaganą ilość paliwa i zapłonu, które Twój silnik potrzebuje do uzyskania maksymalnej mocy podczas wszystkich warunków pracy.
FUNKCJE ECU
Sterowanie przepustnicą Drive by Wire (DBW) - Wymaga (2) zdefiniowanych przez użytkownika wyjść (4) zdefiniowanych przez użytkownika wejść Sterowanie wtryskiwaczami o niskim oporze z programowalnymi prądami szczytowymi i trzymającymi oraz programowalnym czasem szczytowym Funkcja paliwa elastycznego (bezpośrednie wejście czujnika) - Dostrojenie wzrostu, paliwa i zapłonu silnika w zależności od zawartości etanolu Elastyczna konfiguracja tuningu dla benzyny, LPG, metanolu i etanolu, pozwalająca na prosty wybór rodzaju paliwa Zamknięta pętla sterowania O2 - Kontrola dwóch banków dla precyzyjnego dostrojenia (z opcjonalnym zewnętrznym zestawem kontrolera szerokopasmowego O2 przez CAN) Kontrola dwukanałowego stukania - Synchronizowana z położeniem silnika za pomocą szybkiego cyfrowego filtrowania dla dokładnego wykrywania Sterowanie zmiennymi wałkami - Niezależne sterowanie aż do 4 wałków rozrządu - Wymaga co najmniej 1 zdefiniowanego przez użytkownika wejścia i wyjścia na zmiennych wałkach Zamknięta pętla sterowania prędkością jałową z uczeniem dla stałej stabilności jałowego obrotu silnika - Wymaga 1 lub 2 zdefiniowanych przez użytkownika wyjść (typ BAC) lub 4 zdefiniowanych przez użytkownika wyjść (typ silnika krokowego) Długoterminowe uczenie (Autodostrojenie) map paliwa, zapłonu, wałka rozrządu, wzrostu i sterowania jałowym (aż do 4D) Logowanie danych wewnętrznych - Do 40 kanałów logowania z częstotliwością próbkowania do 5ms (200Hz) przy 2MB pamięci wewnętrznej Logowanie danych na laptopie - Zapis danych wszystkich dostępnych kanałów bezpośrednio na dysku twardego laptopa zarówno do tuningu, jak i diagnostyki Komunikacja Dual CAN Bus dla desek rozdzielczych Haltech oraz urządzeń rozbudowy, Obsługa OEM CAN & OBDII (podgląd danych silnika na żywo i ustawianie oraz usuwanie kodów usterek diagnostycznych) Etap wtrysku: do 4 z indywidualnymi szybkościami wtrysku na wtryskiwacz 8 Sterowników wtrysku dla 2 sekwencyjnych etapów w 4-cylindrowych i 3-rotorowych silnikach oraz do 4 sekwencyjnych etapów w 2-rotorowych silnikach Anti-Lag/Rotacyjne biegu jałowego - dla zamkniętych wyścigów, rajdów, wyścigów na torze lub driftingu. Tworzenie i utrzymywanie wzrostu podczas zamkniętych warunków przepustnicy Rolling Anti-Lag - blokowanie na obroty na minutę lub prędkość na drodze dla wyścigów roll lub ograniczenia w pasie serwisowym Kontrola startu - Kontroluj dostarczanie mocy, RPM i wzrost dla spójnej wydajności na linii startowej Kontrola trakcji - Kontroluj wydajność silnika poprzez mappowalną przód vs tył lub poślizg prędkości obrotowej pojedynczych kół.
TUNING ZAAWANSOWANY
Rozdzielczość tabeli dostrojenia do 32 x 32 x 8
Bezgraniczna elastyczność tuningu - Dostrojenie silnika za pomocą kombinacji tabel dostrojenia 4D w połączeniu z kompensacjami 3D na cylinder i wieloma korekcjami zdefiniowanymi przez użytkownika Przykładowe dostrojenie za pomocą ciśnienia kolektora, pozycji przepustnicy, położenia wałka rozrządu, zawartości etanolu, biegu, prędkości drogi, czasu wyścigu, EGT, skoku amortyzatora, wysokości zawieszenia lub dowolnego kanału dla ostatecznej elastyczności - Podwójne mapowanie to już przeszłość. Korekcja dostrojenia na cylinder - 3D Szerokopasmowy O2 - Podłącz do 9 kanałów za pomocą urządzeń rozbudowy CAN Termopary/EGT (Temperatura Gazów Wydechowych) - Podłącz do 12 kanałów za pomocą zewnętrznych urządzeń rozbudowy CAN Ochrona silnika - Ustaw zaawansowane wielopoziomowe limity dla czujników i zabezpiecz silnik przed powszechnymi przyczynami awarii
FUNKCJE WYŚCIGOWE
Kontrola azotu z zaawansowanym programowaniem do 6 etapów mokrych lub suchych zestawów azotu z opóźnieniem włączania/wyłączania i opcjami sterowania bankowym. Korekcje paliwa i zapłonu 3D dla wszystkich etapów. Kontrola wzrostu - Inteligentna zamknięta pętla 4D, z uczeniem, elastyczną osią zdefiniowaną przez użytkownika i 14 w pełni zdefiniowanymi korektami docelowymi i cyklem obciążenia. Wiele trybów - przykład wzrostu w zależności od biegu, prędkości drogi, timera wyścigu, skoku amortyzatora, wysokości zawieszenia itp. Sekwencyjna kontrola turbiny Kontrola wzrostu CO2, ciśnienia i pozycji zaworu spustowego, kontrola wypływu powietrza do dolotu (wydmuch rury spustowej) - funkcjonalność dla hardkorowych kierowców wyścigowych Plaski przeskok - Zoptymalizuj precyzję zmiany biegów za pomocą kombinacji wejść takich jak przełącznik sprzęgła lub tensometr. Wejścia skoku amortyzatora/wysokości zawieszenia pozwalają na dynamiczne dostrojenie i logowanie danych dla pomocy w rozwoju podwozia i dostarczaniu mocy Funkcje timera - Użyj kombinacji timera wyścigowego i 5 dodatkowych programowalnych timerów do czasowej kontroli wielu parametrów silnika, dostarczania mocy i innych funkcji zdefiniowanych przez użytkownika Funkcja trans brake umożliwia płynną i stałą kontrolę linii startowej (Bump lub Creep) Opcjonalna aktualizacja - Zaawansowane zarządzanie momentem obrotowym - W pełni zintegrowana funkcja wyścigowa docelowej prędkości obrotowej wału napędowego, która zapewnia ostateczną kontrolę i spójność dla poważnych kierowców wyścigowych, eliminując konieczność kosztownych zewnętrznych sterowników.
-
We recommend
-
Similar products