-
Wszystkie kategorie
- Kompletne wtryski
- Komputery
- Podzespoły
- Listwy paliwowe
- Wtryskiwacze
- Druki 3D
- Płukanki / Zestawy naprawcze
- Pielęgnacja Auta
-
Tuning
- Zegary
- Układ dolotowy
- Układ paliwowy
- Silnik
- Układ chłodzenia
-
Wyposażenie wnętrza
- Inne
- Gałki i nakładki
- Naby
- Quick Release
- Uchwyty akumulatorów
- Włączniki
- Podstopnice
- Obudowy akumulatorów
- Kierownice
- Panele Drzwi
- Dystanse maski
- Akcesoria ozdobne JDM
- Ładowarki samochodowe
- Osłony, separatory przewodów napięcia
- Uchwyty chłodnicy
- Kołki montażowe
- Systemy gaśnicze
- Maty wygłuszające
- Elementy carbonowe
- Felgi i akcesoria
- Fotele i pasy
- Zawieszenie
- Układ wydechowy
- Termoizolacja
- *Kategoria tymczasowa
- Turbo
- Rury, kolanka
- Układ hamulcowy
- Układ napędowy
- Gadżety
- AM Carparts
- Obejmy, Opaski
- Łączniki silikonowe
- Chemia, Detailing
- Akcesoria zewnętrzne
- Ospojlerowania
- Podtlenek azotu
- Dla kierowcy
- Opony
- Wkładki
- Auta, części używane
- Dekielki felg
- Części
-
Opony Koła
- Opony przemysłowo-rolnicze 15.3"
- Opony do quadów 12"
- Opony do quadów 8"
- Opony przemysłowo-rolnicze 10"
- Opony przemysłowo-rolnicze 4"
- Opony przemysłowo-rolnicze 5"
- Opony przemysłowo-rolnicze 6"
- Opony przemysłowo-rolnicze 8"
- Opony rowerowe 12"
- Opony rowerowe 24"
- Dętki do opon 10"
- Dętki do opon 12"
- Dętki do opon 14"
- Dętki do opon 16"
- Dętki do opon 17"
- Dętki do opon 18"
- Dętki do opon 19"
- Dętki do opon
- Dętki do opon 20"
- Dętki do opon 30"
- Dętki do opon 13"
- Dętki do opon 4"
- Dętki do opon 14.5"
- Dętki do opon 15" i 15.3"
- Dętki do opon 25"
- Dętki do opon 6"
- Dętki do opon 26"
- Dętki do opon 8"
- Dętki do opon 38"
- Dętki do opon 9"
- Dętki do opon 24"
- Dętki do opon 27"
- Dętki do opon 28"
- Dętki do opon 29"
- Felga 10"
- Felga 13"
- Felga 14"
- Felga 15.3"
- Felga 15.5"
- Felga 6"
- Felga 8"
- Opony do Go-kartów
- Opony motocyklowe off road 21"
- Opony motocyklowe szosowe 21"
- Opony do skuterów 14"
- Opony motocyklowe off road 14"
- Opony motocyklowe szosowe 15"
- Opony do skuterów 15"
- Opony motocyklowe szosowe 16"
- Opony do skuterów 16"
- Opony motocyklowe off road 16"
- Opony motocyklowe szosowe 17"
- Opony motocyklowe off road 17"
- Opony motocyklowe off road 18"
- Opony motocyklowe szosowe 18"
- Opony motocyklowe off road 19"
- Opony motocyklowe szosowe 19"
- Opony do quadów 14"
- Opony do quadów 15"
- Opony do quadów 7"
- Opony do quadów 9"
- Opony do skuterów 10"
- Opony do skuterów 12"
- Opony do skuterów 13"
- Opony przemysłowo-rolnicze 19"
- Opony przemysłowo-rolnicze 12"
- Opony przemysłowo-rolnicze 14.5"
- Opony przemysłowo-rolnicze 15"
- Opony przemysłowo-rolnicze 16"
- Opony do samochodów osobowych letnie-12"
- Opony do samochodów osobowych letnie-15"
- Op.do sam.ciężarowych i autobusów 17.5"
- Op.do sam.ciężarowych i autobusów 22.5"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 15"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 16"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 17"
- Opony motocyklowe off road 10"
- Opony motocyklowe off road 12"
- Opony motocyklowe szosowe 14"
- Opony do quadów 10"
- Opony do quadów 11"
- Opony do quadów 6"
- Opony do quadów 16"
- Opony dojazdowe
- Dętki do opon 21"
- Dętki do opon 11"
- Opony do samochodów osobowych letnie-18"
- Opony do samochodów 4x4 zimowe 21"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-16"
- Materiały marketingowe
- Opony rowerowe 27.5"
- Opony rowerowe 28"
- Opony rowerowe 29"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-13"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-14"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-15"
- Opony do sam.dostawczych całoroczne 15"
- Opony do sam.dostawczych całoroczne 16"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-17"
- Opony do sam.dostawczych całoroczne 17"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-18"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-19"
- Opony do sam. dostawczych letnie - 14"
- Opony do sam. dostawczych letnie - 15"
- Opony do sam. dostawczych letnie - 16"
- Opony do samochodów osobowych letnie-20"
- Opony do samochodów osobowych letnie-21"
- Opony do samochodów osobowych letnie-13"
- Opony do samochodów osobowych letnie-14"
- Opony do samochodów osobowych letnie-16"
- Opony do samochodów osobowych letnie-17"
- Opony do samochodów osobowych letnie-19"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-20"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-14"
- Opony do sam.dostawczych zimowe - 14"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-15"
- Opony do sam.dostawczych zimowe - 15"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-16"
- Opony do sam.dostawczych zimowe - 16"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-17"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-18"
- Opony do samochodów osobowych zimowe-19"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 17"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 18"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 20"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 22"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 18"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 19"
- Opony do sam.dostawczych zimowe - 17"
- Opony do samochodów 4x4 zimowe 18"
- Opony do samochodów 4x4 zimowe 19"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 20"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 22"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 24"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 15"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 16"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 21"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 14"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 16.5"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 19"
- Opony do samochodów 4x4 letnie 13"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 13"
- Opony do samochodów 4x4 całoroczne 14"
- Opony do samoch.osobowych całoroczne-20"
- Opony do sam.dostawczych całoroczne 14"
- Opony do sam. dostaw. lawet letnie - 10"
- Opony przemysłowo-rolnicze 30"
- Opony przemysłowo-rolnicze 3.75"
- Opony przemysłowo-rolnicze 20"
- Opony do sam. dostaw. lawet letnie - 12"
- Opony przemysłowo-rolnicze 22.5"
- Opony przemysłowo-rolnicze 24"
- Opony do sam. dostawczych letnie - 13"
- Opony przemysłowo-rolnicze 8.25"
- Opony przemysłowo-rolnicze 34"
- Opony przemysłowo-rolnicze 14"
- Opony przemysłowo-rolnicze 15.5"
- Opony przemysłowo-rolnicze 26"
- Opony przemysłowo-rolnicze 16.5"
- Opony przemysłowo-rolnicze 17"
- Opony przemysłowo-rolnicze 28"
- Opony przemysłowo-rolnicze 18"
- Opony do sam. dostaw. lawet letnie - 8"
- Opony przemysłowo-rolnicze 9"
- Nowości
- Kontakt












Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner. Czyszczenie wtryskiwaczy i pierścieni uszczelniających
Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner. Czyszczenie wtryskiwaczy i pierścieni uszczelniających
- Paczkomaty InPost 17,00 zł
- Kurier 35,00 zł
Użyj ADFC, aby przeprowadzić czyszczenie wtryskiwaczy i układu zasilania. Preparat usunie zanieczyszczenia z zaworu EGR, z rowków i pierścieni uszczelniających cylindry, komór spalania i zaworów.
Korzyści ze stosowania:
- Oczyszcza wtryskiwacze i cały układ paliwowy silnika diesla, m.in. zbiornik paliwa, pompę paliwową z parafiny i wody oraz innych zanieczyszczeń.
- Trwale smaruje wysokociśnieniowy system wtryskowy silników diesla.
- Minimalizuje gromadzenie się nagaru i laku, który tworzy się w rowkach i na pierścieniach tłokowych, w wyniku powstawania przedmuchów z komór spalania do układu smarowania.
- Podwyższa efektywność spalania i minimalizuje ilość zanieczyszczeń w układzie dolotowym, które tworzą się w wyniku działania systemów EGR i przewietrzania skrzyni korbowej.
- Minimalizuje ilość sadzy, gromadzącej się w filtrach cząsteczek stałych, podnosząc efektywność spalania mieszanki.
- Optymalizuje korekcję czasu wtrysku wtryskiwaczy poprzez polepszenie składu mieszanki.
- Zmniejsza proces utleniania się paliwa, a szczególnie w bio-paliwach i mieszankach z paliwem o normie EN 590, zapobiegając jednocześnie rozrostowi drobnoustrojów w zbiornikach paliwowych.
- Skutecznie usuwa parafinę z pompy i filtra paliwa. Zapobiega procesowi kłaczkowania paliwa i w jego wyniku zapychania się parafiną filtra paliwa.
Czyszczenie wtryskiwaczy
Dobrą praktyką w profesjonalnych serwisach samochodowych jest przeprowadzenie procedur:
- czyszczenia wtryskiwaczy,
- czyszczenia układu smarowania, przed stawianiem jakiejkolwiek diagnozy co do stanu części.
Dzięki naszemu preparatowi serwis właściwie zlokalizuje problem w układzie i nie będzie tracić czasu na wymianę sprawnych części, które były tylko zanieczyszczone.
Proces spalania w silnikach wysokoprężnych charakteryzuje fakt, że paliwo drobno rozpylone w gorącym powietrzu samoczynnie zapala się w komorach spalania. Im drobniejsze rozpylenie, tym łatwiej zachodzi parowanie niezbędne do zapłonu. Pomiędzy momentem wtrysku, a rzeczywistym wzrostem ciśnienia w komorach spalania, które powoduje zapłon, upływa określony czas. Czas ten nazywa się opóźnieniem zapłonu. Opóźnienie zapłonu w dużej mierze zależy od wielkości wtryskiwanych cząstek paliwa.
Wielkość otworów wtryskiwaczy
Aby wtryskiwane cząstki paliwa były możliwie jak najmniejsze, rozpraszacze paliwa i wtryskiwacze zostały wyposażone w szereg otworów o średnicach do dwunastu mikrometrów. Dlatego tak istotne jest czyszczenie wtryskiwaczy co min.15 tys km. Trzeba pamiętać, że współczesne wtryskiwacze podają paliwo z ciśnieniem do 200 barów.
Dobry skład mieszanki paliwowo-powietrznej można uzyskać tylko wtedy, gdy oprócz dobrego rozproszenia paliwa, powstający wir powietrzny powoduje możliwie optymalny podział cząstek powietrza w komorze spalania. Dzięki ruchowi (wirowi) podział cząsteczek paliwa i powietrza odbywa się w taki sposób, że eliminowane jest nadmierne gromadzenie się cząsteczek paliwa, a tym samym skoki ciśnienia i hałas podczas spalania.
Czystość kolektora ssącego
Zasadniczy wpływ na przepływ powietrza mają zanieczyszczenia kolektora ssącego. Źródłem tych osadów są brudne spaliny, które dostają się tam przez system EGR oraz opary zanieczyszczonego oleju, przedostające się do kolektora przez wentylację skrzyni korbowej (odma).
Powstający w tych warunkach wir powietrza nie jest optymalny i przebieg przygotowania składu mieszanki paliwowo-powietrznej nie jest prawidłowy. Efektem tego jest zwiększenie hałasu, emisja sadzy do otoczenia oraz ostatecznie spadek mocy. Wzrost poziomu zanieczyszczeń jest rejestrowany przez odpowiednie czujniki elektroniczne. Odbierane sygnały pozwalają rozpoznać błędy i podjąć automatyczne działania. Jeżeli mierzone wartości pozostają w obrębie przewidzianych przez konstruktorów norm, to błędy spowodowane przez zanieczyszczenia nie będą rejestrowane.
Miejsca gromadzenia się zanieczyszczeń
Trzeba pamiętać, że powstawanie zanieczyszczeń jest naturalnym procesem wynikającym z niepełnego spalania mieszanki. W wyniku tego procesu dochodzi do wytworzenia się cząstek rozpuszczalnych i nierozpuszczalnych jak guma, cząstki stałe i osady (mikroorganizmy). Następnie dochodzi do rozwoju mikroorganizmów w zbiorniku paliwa i do zanieczyszczenia i utleniania diesla w całym układzie paliwowym, włącznie z wtryskiwaczami. Niepełne spalanie wpływa też na zanieczyszczenie układu EGR, kolektora dolotowego, turbosprężarki i katalizatora, a także powstaje nagar w komorach spalania, na pierścieniach tłokowych i w rowkach pierścieni tłokowych.
Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner
jest innowacyjnym, profesjonalnym i wysokiej jakości preparatem odpowiadającym normie paliwowej EN 590, zapewniającym m,in. czyszczenie wtryskiwaczy. Trudny rozruch silnika diesla wynika z różnych powodów. Np. jedną z przyczyn, które powodują, że diesel nie chce odpalić zimą jest parafina, która wytrąciła się w pompie i filtrze paliwa. Inną przyczyną mogą być zanieczyszczone wtryskiwacze powodujące problem z uruchomieniem diesla, które przez swoją nieefektywną pracę zmniejszają moc silnika. Nasz preparat kompleksowo oczyszcza wszystkie podzespoły silnika diesla w tym zapewnia najbardziej istotne czyszczenie wtryskiwaczy. Spalając się w komorze nie pozostawia cząstek popiołu. Stosowany wg poniżej podanych wskazówek skutecznie usuwa wszelkie kłopoty z rozruchem diesla.
W procesie czyszczenia wszystkich rodzajów układów paliwowych silników diesla, gdy Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner jest dodawany do oleju napędowego, mieszanina tych dwóch płynów stale odpowiada normie EN 590 i nie powoduje powiększania się zanieczyszczeń w filtrze cząsteczek stałych, na skutek bezpopiołowego spalania mieszanki.
Proces czyszczenia wtryskiwaczy oraz komór spalania, rowków i pierścieni uszczelniających cylindry polepszy moc i efektywność pracy silnika, a przez to usunie problem z rozruchem diesla.
Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner przywróci właściwy wtrysk paliwa i pobór powietrza, optymalizując spalanie i skład gazów wydechowych, zapewniając silnikom pracę zgodną z właściwymi normami emisji spalin. Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner jest kompatybilny ze wszystkimi rodzajami olei napędowych, włącznie z bio-paliwami, city-dieslem, paliwem bezsiarkowym i czystym olejem roślinnym.
Sposób stosowania:
- PROFILAKTYCZNIE (we własnym zakresie)
Jedną dawkę (400ml) wlewa się do pełnego baku. Wystarczy raz na 15 tys. km - NAPRAWCZO
Dawki i sposób dozowania ustala się indywidualnie w zależności od usterki oraz przebiegu pojazdu. - NAPRAWCZO (procedura warsztatowa)
Jeśli prowadzisz warsztat, otrzymasz od nas dostęp do szczegółowych materiałów i procedur technicznych.
Czysty Silnik Działa Lepiej!
-
Polecane
-
Podobne produkty