Sklep w trakcie prac modernizacyjnych

NEXUS R5 + Uniwersalna Wiązka Elektryczna- 5M / 16' Długość: 5 m (16')

The Symbol : HT-192350668
The Availability Of : 0 opak
25581.60
opak
Zamówienie telefoniczne: 503922470 Leave your phone
Delivery time to : 30 days
Shipping price :
The Lack Of

OPIS WIĄZKI ELEKTRYCZNEJ

Przeznaczona idealnie do samochodów wyścigowych, przeróbek silników i niestandardowych instalacji elektrycznych. Uniwersalna Wiązka Elektryczna posiada zestaw złączy ECU (jednostki sterującej silnikiem) na jednym końcu i niezakończone przewody na drugim. Wszystkie przewody na niezakończonym końcu są kolorowane i czytelnie oznakowane. Połącz swoją jednostkę Haltech ECU z zakończonym końcem i postępuj zgodnie z diagramem elektrycznym dla wszystkich połączeń silnika. Wgraj podstawową mapę i jesteś gotowy do działania! Kolorowe i oznakowane przewody odpowiadają szczegółowemu diagramowi elektrycznemu, co eliminuje zamieszanie podczas procesu montażu. Diagram elektryczny jest dostarczony wraz z pełnym podręcznikiem VCU oraz oprogramowaniem, które znajduje się na kluczu USB dostarczonym wraz z VCU lub do pobrania ze strony internetowej Haltech.

OPIS VCU (JEDNOSTKI KONTROLI POJAZDU)

Nexus R5 to flagowy produkt Haltech, łączący funkcje modułu dystrybucji zasilania, rejestratora danych, dwukanałowego kontrolera szerokopasmowego i zaawansowanego systemu zarządzania silnikiem w jednym potężnym urządzeniu, które nazywamy VCU (Jednostka Kontroli Pojazdu).

  • 4 x 25A (ciągłe) wyjścia PWM typu push-pull (5 kHz) (do zasilania wtryskiwaczy/cewek, blokady przekładni, wentylatora chłodnicy, pompy paliwowej)
  • 12 x 8A (ciągłe) wyjścia o wysokim boku (niskie PWM, 200 Hz) (do zasilania czujników, elektrozaworów NOS itp.)
  • 18 x sterowniki wtryskiwacza peak/hold (można używać jako wyjścia niskiego boku)
  • 12 x wyjścia zapłonowe o niskim prądzie (można używać jako wyjścia niskiego boku)
  • 8 x wyjścia niskiego boku, zdolne do PWM (DPO)
  • 4 x wyjścia push-pull / h-bridge (8A, zdolne do PWM), np. do sterowania przepustnicą elektroniczną
  • 23 x wejścia analogowe 0-5V z redundancją dla przepustnicy elektronicznej i 5V pullup przełączalnym
  • Wejścia triggera i home z różnicowymi wejściami, progowymi wartościami i filtrami przecięć
  • 10 x synchroniczne wejścia impulsowe, zerowe przekroczenia lub progowalne wartości - wejścia czujnika wałka rozrządu, wejścia częstotliwościowe lub wejścia analogowe 0-5V
  • 2 x wbudowane kontrolery szerokopasmowe, obsługujące NTK i LSU4.9
  • 3 x porty CAN z przełączalnym zakończeniem.


FUNKCJE VCU (JEDNOSTKI KONTROLI POJAZDU)

  • Sterowane za pomocą NSP (Nexus Software Programmer)
  • Długotrwałe uczenie
  • Kontrola silnika krokowego (Stepper Motor Control)
  • 4D Kontrola Ciśnienia Wtrysku w Układzie Zamkniętym (4D Closed Loop Boost Control)
  • Kontrola CO2 w Układzie Zamkniętym (Closed Loop CO2 Control)
  • Obrotowe Utrzymywanie Biegu Jałowego (Rotational Idle)
  • Kontrola Startu (Launch Control)
  • Kontrola Trakcji (Traction Control)
  • Anti-Lag
  • Kontrola Podwójnego Stukotu (Dual Knock Control)
  • Kontrola Blokady Przekładni (Trans Brake Control)
  • Timer Wyścigowy (Race Timer)
  • Wieloetapowa Iniekcja Paliwa (Multi Stage Fuel Injection)
  • Wielopoziomowa Ochrona Silnika (Multi-level Engine Protection)
  • 6-stopniowa Kontrola Azotu (6 Stage Nitrous Control)
  • Kontrola Zmiennej Krzywej Rozrządu z 4 czujnikami (4-sensor variable cam control)
  • Kontrola Przepływu Powietrza do Układu Dolotowego (Intake Air Bleed Control)
  • Kontrola Bezstopniowej Zmiany Biegów (Flat Shift Control)
  • Kontrola Skoku Amortyzatora i Wysokości Nadwozia (Shock Travel & Ride Height Control)
  • Zaawansowane Zarządzanie Momentem Obrotowym (Advanced Torque Management)
  • Wi-Fi na pokładzie
AUTOMATYCZNA KONTROLA SKRZYNI BIEGÓW
  • Ford AODE/4R70W
  • GM 4L60E
  • GM 4L80E
  • Toyota A340E
  • Lenco
  • Liberty
Parameters :
There is currently no comments or ratings for this product.
The Whole Thing
The Functionality Of The
Price
The Signature Of The
Opinion Of The
Ask a question
The Signature Of The :
Email :
Ask a question :