Sklep w trakcie prac modernizacyjnych

Nexus R5 ECU + Uniwersalna Wiązka Elektryczna do silnika V8

The Symbol : HT-192338047
The Availability Of : 0 opak
25958.90
opak
Zamówienie telefoniczne: 503922470 Leave your phone
Delivery time to : 30 days
Shipping price :
The Lack Of

Zakończony kabel silnika łączy się bezpośrednio z Nexus R5 VCU i obsługuje większość popularnych silników V8 o dużym i małym bloku od GM, Forda i Chryslera. Kabel wymaga dodatkowo zestawów złącz do wtryskiwaczy, zapłonu i alternatora - sprzedawanych osobno.

Przerwy w wtryskiwaczach HT-186000 Wtryskiwacz podstawowy V8 EV1 HT-186001 Wtryskiwacz wtórny V8 EV1 HT-186002 Wtryskiwacz podstawowy V8 USCAR HT-186003 Wtryskiwacz wtórny V8 USCAR

Przerwy w zapłonie HT-186060 Nexus V8 GM/Chrysler IGN1A HT-186061 Nexus V8 Ford IGN1A

Przerwy w alternatorze HT-186123 Zestaw przewodów do alternatora GM LS 2-Pin Bosch HT-186124 Zestaw przewodów do alternatora GM LS 4-Pin Delco HT-186125 Zestaw przewodów do alternatora GM LS 2-Pin Yazaki

PRZEGLĄD VCU Nexus R5 to flagowy produkt firmy Haltech, łączący funkcje modułu dystrybucji mocy, rejestratora danych, kontrolera szerokopasmowego o dwóch kanałach i zaawansowanego systemu zarządzania silnikiem w jednym potężnym urządzeniu, które nazywamy jednostką VCU (Vehicle Control Unit).

4 x 25A (ciągłe) wyjścia push-pull PWM (5 kHz) (dla zasilania wtryskiwaczy / cewek, transbrake, wentylatora termicznego, pompy paliwowej)
12 x 8A (ciągłe) wyjścia high side (niskie PWM, 200 Hz) (zasilanie czujników, elektrozaworów NOS itp.)
18 x wtryskiwacze peak/hold (mogą być używane jako wyjścia niskie)
12 x niskoprądowe wyjścia zapłonowe (mogą być używane jako wyjścia niskie)
8 x niskie wyjścia sterowane PWM (DPO)
4 x wyjścia push-pull / h-bridge (8A, zdolne do PWM), np. do elektronicznego przepustnicy
23 x analogowe wejścia 0-5V z redundancją dla elektronicznej przepustnicy i przełączalnym 5V pullup
Wejścia sygnałowe i domowe z wejściami różnicowymi, regulowanymi progami i filtrami przeciwzakłóceniowymi
10 x synchroniczne wejścia pulsacyjne, zero crossing lub regulowane progi - wejścia czujnika wałka rozrządu, wejścia częstotliwościowe lub analogowe 0-5V
2 x wbudowane kontrolery szerokopasmowe, obsługujące NTK i LSU4.9
3 x porty CAN z przełączaną terminacją
FunkcjeZłącza Haltech Nexus R5 VCU
Zakończone połączenia w komorze silnika i w kabinie
Połączenie z urządzeniami CAN Haltech (np. wyświetlacze, klawiatury, itp.)
Połączenie z czujnikami (np. wałka, rozrządu, MAP, temperatury, ciśnienia, pozycji, prędkości, paliwa elastycznego)
Podwójne przypisanie czujników lambda szerokopasmowych
Połączenie rozładowywane do 8 cewek zapłonowych
Połączenie rozładowywane do 8 wtryskiwaczy podstawowych,
8 wtryskiwaczy wtórnych i 2 wtryskiwaczy trzeciorzędnych
Połączenie rozładowywane do sterowania alternatorem
Sterowanie przekaźnikiem rozrusznika
Podwójne przypisanie elektrozaworów do sterowania doładowaniem
Połączenie rozładowywane do sterowania wentylatorem termicznym i pompą paliwa
Połączenie rozładowywane do sterowania skrzynią biegów
Zapasowe wejścia i wyjścia
Zapasowe wyjścia PDM o wysokim prądzie 8A
Zapasowe wyjście HBO (Half Bridge Output)
FUNKCJE VCU Sterowane za pomocą NSP (Nexus Software Programmer)
Długotrwałe uczenie
Sterowanie silnikiem krokowym
4D Sterowanie ciśnieniem doładowania w pętli zamkniętej
Sterowanie CO2 w pętli zamkniętej
Obracalne obroty jałowe
Kontrola startu
Kontrola trakcji
Anty-Lag
Podwójna kontrola stukania
Sterowanie blokadą skrzyni biegów
Stoper czasowy wyścigowy
Wielostopniowy wtrysk paliwa
Wielopoziomowa ochrona silnika
6-stopniowa kontrola azotu
4-czujnikowa zmienna kontrola rozrządu
Kontrola odpowietrznika powietrza
Kontrola zmiany biegów bez sprzęgła
Kontrola skoku i wysokości jazdy
Zaawansowane zarządzanie momentem obrotowym
Wbudowane Wi-Fi
STEROWANIE AUTOMATYCZNEJ SKRZYNIA BIEGÓW
Liberty
Ford AODE/4R70W
GM 4L60E
GM 4L80E
Toyota A340E
Lenco
Parameters :
There is currently no comments or ratings for this product.
The Whole Thing
The Functionality Of The
Price
The Signature Of The
Opinion Of The
Ask a question
The Signature Of The :
Email :
Ask a question :