Sklep w trakcie prac modernizacyjnych

Pompa paliwa Aeromotive Spur 5.0 o zmiennej prędkości (bezszczotkowa)

The Symbol : AM-18046
The Availability Of : 0 opak
10274.00
opak
Zamówienie telefoniczne: 503922470 Leave your phone
Delivery time to : 30 days
Shipping price :
The Lack Of

Zaprojektowany jako bezpośredni zamiennik dowolnego zbiornika paliwowego Aeromotive Stealth, w tym samochodów wyścigowych COPO, Cobra Jet lub Drag Pak. Ta konfiguracja jest również świetną opcją przy budowie niestandardowego zbiornika paliwowego o głębokości 10".

Wydajność Eliminator, której oczekujesz i nie tylko:

Silniki z wtryskiem paliwa: benzynowe

- do 3400 KM - wolnossące

- do 2600 KM - turbodoładowane

Silniki z gaźnikiem: benzynowe

- do 3600 KM - wolnossące

- do 2700 KM - turbodoładowane

Silniki z wtryskiem paliwa: E85

- do 2380 KM - wolnossące

- do 1820 KM - turbodoładowane

Silniki z gaźnikiem: E85

- do 2520 KM - wolnossące

- do 1890 KM - wymuszone doprowadzanie powietrza

Silniki z wtryskiem paliwa: Metanol

- do 1190 KM - wolnossące

- do 910 KM - turbodoładowane

Silniki z gaźnikiem: Metanol

- do 1260 KM - wolnossące

- do 945 KM - wymuszone doprowadzanie powietrza

  • Kompatybilny z E85, zmniejsza maksymalne KM o 30%
  • Lżejsza niż tradycyjna pompa z serii Pro.
  • Zmniejszony pobór prądu przy wyższych ciśnieniach EFI.
  • Wydłużona żywotność w metanolu i etanolu.
  • Nowy, zintegrowany mechanizm pompujący z zębatką czołową.
  • Ciągłe ciśnienie robocze 6 bar i ciśnienie szczytowe do 10 bar, podstawa plus doładowanie.
  • Zintegrowany, zewnętrzny bezszczotkowy sterownik zapewniający czystą instalację, niższe paliwo i większą niezawodność.
  • Port wylotowy ORB-10.
  • Wymaga prostego zasilania 12 VDC do 16 VDC.
  • Nie jest kompatybilny z systemami z modulacją impulsową, lub regulatorami prędkości pompy paliwa.

Prawdziwie zmienny regulator prędkości firmy Aeromotive oferuje zalety wbudowanego sterowania prędkością pompy za pomocą dedykowanego analogowego sygnału wejściowego 0-5V DC. Sterownik wykorzystuje naszą istniejącą technologię bezszczotkową zmniejszając przepływ paliwa podczas niskiego zapotrzebowania silnika i zmniejszając już niski pobór prądu minimalizując w ten sposób zarówno ciepło silnika, jak i wprowadzanie do środowiska naturalnego poprzez zmniejszony recykling paliwa.

Nominalny przepływ EFI - ponad 770 kg/h @ 2.7 bara, 13.5V

Nominalny przepływ gaźnika - ponad 830 kg/h @ 0.6 bara, 13.5V

Ten produkt nie jest dopuszczony do sprzedaży, lub użytkowania w pojazdach z kontrolowaną emisją spalin, chyba że jest używany jako bezpośrednia część zamienna zgodna ze specyfikacjami OEM.

Parameters :
There is currently no comments or ratings for this product.
The Whole Thing
The Functionality Of The
Price
The Signature Of The
Opinion Of The
Ask a question
The Signature Of The :
Email :
Ask a question :