Sklep w trakcie prac modernizacyjnych

Regulator ciśnienia paliwa Turbosmart FPR Kompact (1/8""NPT) Sleeper

Symbol: TS-0404-1015
Dostępność: 1 szt.
1012.00
szt.
Zamówienie telefoniczne: 503922470 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 60 dni
Cena przesyłki:
17
  • Paczkomaty InPost 17
  • Kurier 35

An All Black Fuel Regulator Upgrade Series for OE and Mild Upgrades to around 800HP. The FPR Kompact Series includes Universal (1/8NPT) Fuel Fittings as well as Bolt-ON direct replacement for Bosch in-rail style regulators as fitted to the VAG (Volkswagen Audi Group) of vehicles and the Ford 'Barra' Engine as found in the Australian Delivered Ford XR6 turbo. Providing class leading fuel control and response with a small footprint.

FPR Kompact range for Bolt on & OE (EFI) Upgrade for 35psi to 80psi
FPR Kompact Low Pressure (LP) upgrade for 3psi to 20psi

Features
Stainless Steel Valve Seat
Suitable for all fuel types
1:1 Class Leading Ratio & Response
Adjustable Pressure
1/8 NPT Pressure Sensor Port
Unique Locking Collar Design
Milspec Diaphragm
Detailed Specific Fuel Flow Data & Spec

    
DLACZEGO KUPIĘ TURBOSMART FPR?

Wszystkie regulatory Turbosmart FPR są obrabiane na CNC z aluminium i stali nierdzewnej i ręcznie montowane i testowane w celu zapewnienia maksymalnej precyzji. Turbosmart FPR zostały zaprojektowane w celu zapewnienia płynnego i stabilnego dostarczania ciśnienia paliwa we wszystkich warunkach, od jałowego do całkowicie otwartego, i są odpowiednie do stosowania z elektrycznymi i mechanicznymi pompami paliwowymi. Seria FPR ma łatwą regulację i zapewnia stabilny stosunek 1: 1 między ciśnieniem paliwa i ciśnieniem w kolektorze. Każdy regulator FPR jest wspierany przez różne akcesoria, takie jak adaptery do szyny paliwowej, wskaźniki i kształtki dostosowane do najbardziej popularnych marek i modeli

KIEDY POTRZEBUJESZ ZAINSTALOWAĆ REGULATOR?

Instalacja wydajnych wtryskiwaczy paliwa lub pompy paliwowej o dużym przepływie wymaga zastosowania nieoryginalnego regulatora ciśnienia paliwa, aby umożliwić regulację ciśnienia przy zachowaniu stabilnego ciśnienia podstawowego. Mogą one również służyć do maksymalizacji zdolności standardowego układu paliwowego do radzenia sobie z niewielkimi modyfikacjami mocy.

Parametry:
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: