Układ Dolotowy Pro Racing Toyota Celica GTS 1.8 00-04 Blue PP-53187

Symbol: PP-UD-056
Dostępność: 2 szt.
429,00 zł
szt.
Zamówienie telefoniczne: 503922470 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 60 dni
Cena przesyłki:
17,00 zł
  • Paczkomaty InPost 17,00 zł
  • Kurier 35,00 zł

Układy dolotowe firmy ProRacing. Układy te są dedykowane po poszczególne modele samochodów. Posiadają dopasowane (do danego modelu) wszystkie wymiary (długość, szerokość, przekrój, oraz dodatkowe otwory jeżeli są potrzebne). Układy firmy ProRacing cechują się maksymalnym wzrostem mocy oraz momentu obrotowego. Doloty wykonane są z polerowanych stalowo-aluminiowych rur. W skład zestawu wchodzi: adapter na kolektor dolotowy, polerowana rura, zaciski, łączniki, uchwyty, (w zależności od modelu polerowana rura posiada niezbędne otwory - wyjścia na czujniki i odmę, dołączane są wtedy rurki połączeniowe - wszystkie elementy pokazane są na zdjęciu)

Rury aluminiowe stosowane w układach dolotowych firmy ProRacing charakteryzują się felcem na obu końcach rury. Felcowanie rury zapewnia lepsze trzymanie filtra i łączników.

Rury konkurencji nie są felcowane!

Kupując układ dolotowy z rurą z felcem unikniesz kłopotów związanych ze spadaniem filtra stożkowego.
Poniższy rysunek przedstawia różnicę pomiędzy rurą standardową a rurą felcowaną Pro Racing.

Lista aplikacyjna:

2004 Toyota Celica GT 1.8L L4 Fuel Injection - All Models
2003 Toyota Celica GT 1.8L L4 Fuel Injection - All Models
2002 Toyota Celica GT 1.8L L4 Fuel Injection - All Models
2001 Toyota Celica GT 1.8L L4 Fuel Injection - All Models
2000 Toyota Celica GT 1.8L L4 Fuel Injection - All Models

image

W skład zestawu nie wchodzi filtr stożkowy ProRacing lub Simota. Filtr można dokupić osobno - średnica montażowa 77mm.

Parametry:
Długość towaru w centymetrach:
30
Szerokość towaru w centymetrach:
12
Waga gabarytowa w gramach:
1080
Wysokość towaru w centymetrach:
18
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: