Sklep w trakcie prac modernizacyjnych

Wtrysk EFI Mercedes M119 Zrób to sam

Symbol: 75_20240510132523
Dostępność: 14 szt.
3000.00
Wybór sterownika:
szt.
Zamówienie telefoniczne: 503922470 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 30 dni
Cena przesyłki:
17
  • Paczkomaty InPost 17
  • Kurier 35

Zestaw do zmiany wtrysku z mechanicznego na elektroniczny.
Dzięki takiemu zastosowaniu pozbywamy się kłopotliwego wtrysku który już ciężko naprawić.
Zastosowane części są ogólnie dostępne na rynku.
Nie potrzebujemy sprawnej sondy lambda a jedynie sprawny układ zapłonowy i wydechowy.
Dodatkowo można założyć sekwencję, co trzeba uwzględnić w zamówieniu, żeby dostosować wiązkę.
Instalacja na zasadzie wpięcia wtyczek. Nie dotykamy seryjnego ECU.
Wszystko jest od czujników aż do wnętrza w nogach kierowcy gdzie wpinamy wtyczkę z zasilaniem i przykręcamy masę.
Dopuszczalne przez konserwatora zabytków.

Zestaw składa się z:

- PListwy wtryskowe
- Regulator ciśnienia paliwa.
- Wtryskiwacze paliwowe 8 szt.
- Przewody paliwowe. 
- Końcówki paliwowe
- Przewodów podciśnienia.
- 2 metry przewodów do zbudowania wiazki
- Sterownik - do wyboru z listy
- Czujnik IAT
- Czujnik CLT

DOSTĘPNE STEROWNIKI:

Digital ECU Cheater I, Digital ECU Cheater II, Ecumaster DET3
 

Opis sterowników:

 

Ecumaster DET3 - Digital ECU Tuner 3 jest następcą popularnego urządzenia typu "piggy back" Digital ECU Tuner 2. 

Dzięki zastosowaniu wydajniejszego procesora oraz pamięci DataFlash 8Mb możliwe było znaczne rozszerzenie możliwości urządzenia. 

Do głównych zmian należą obsługa portu USB, dwa przełączane zestawy 4 map o wymiarach 16x16, zaawansowane adaptacyjne wejście zapłonowe, 4 krotnie dokładniejszy przetwornik DAC, offlinowe logowanie do pamięci DataFlash i wiele, wiele innych.

Cechy urządzenia:

  • wbudowany MAP sensor 400kPa
  • 4 niezależne mapy 16x16 (mapa paliwa, dwie mapy PWM, mapa zapłonu), 
  • 8 map korekcji 16x1,
  • 2 niezależne, przełączane zestawy map, 
  • możliwość modyfikacji pojedynczego sygnału analogowego,
  • 4 wejścia analogowe,
  • wbudowany DataFlash umożliwiający logowanie sygnałów bez podłączonego laptopa,
  • pomiar napięcia zasilania,
  • możliwość modyfikowania sygnału przepływomierza częstotliwościowego (17Hz-4kHz),
  • obsługa sygnału zapłonowego z wykorzystaniem czujników indukcyjnych, Halla, optycznych oraz sygnałów sterujących modułem zapłonowym. Urządzenie obsługuje zarówno sygnały pojedyncze (single ended) jak i zbalansowane (differential),
  • obsługa wielu typów zapłonu: 60-2, 36-2, 36-1, Multitooth, Ignition Modules,
  • obsługa zaworu sterującego doładowaniem turbosprężarki,
  • obsługa 4 wtryskiwaczy wysokoopornościowych (praca w systemie "full group"),
  • wyjście typu ON/OFF sterowane parametrycznie,
  • automatyczna konwersja z MAP to MAF z wykorzystanie algorytmu uczenia,
  • procedura startowa,
  • hamownia drogowa,
  • możliwość kalibracji dowolnego czujnika analogowego, dzięki czemu wartości analogowe mogą być wyświetlane w ich realnych wartościach (np. sygnał z MAP sensora w barach, sygnał z sondy szerokopasmowej jako AFR, etc.),
  • możliwość darmowego upgradeu firmware w miarę rozwoju urządzenia (np. nowe tryby zapłonu, dodatkowe funkcje),
  • komunikacja z urządzeniem odbywa się przy pomocy złącza USB

 

 

Digital ECU Cheater II jest urządzeniem typu piggyback wyposażonym w autonomiczny tryb sterowania wtryskiem paliwa EFI. To sprawia, że urządzenie można stosować między innymi do:

    - konwersji przepływomierza na czujnik ciśnienia (MAF->MAP)
    - modyfikacji sygnału analogowego 0-5V
    - konwersji wtrysku mechanicznego na elektroniczny (między innymi umożliwia to zastosowanie instalacji wtrysku LPG)
    - sterowanie układem paliwowym w przypadku wyposażenia silnika wolnossącego w kompresor lub turbosprężarkę
    - sterowanie ciśnieniem doładowania (aż do 3 barów nadciśnienia)


Ponadto Digital ECU Cheater II wyposażony jest w port komunikacyjny pozwalający na podłączenie wielofunkcyjnego wyświetlacza parametrów pracy silnika MultiDisplay.

Konfiguracji urządzenia dokonuje się poprzez interfejs USB za pomocą dołączonego oprogramowania PiggyProg. Oprogramowanie pozwala na edycję map (rozmiar 16x16), zmianę ustawień konfiguracyjnych oraz logowanie i podgląd parametrów pomiarowych w czasie rzeczywistym.

 


Digital ECU Cheater I jest urządzeniem typu piggyback wyposażonym w autonomiczny tryb sterowania wtryskiem paliwa EFI. To sprawia, że urządzenie można stosować między innymi do:

    - konwersji przepływomierza na czujnik ciśnienia (MAF->MAP)
    - modyfikacji sygnału analogowego 0-5V
    - konwersji wtrysku mechanicznego na elektroniczny (między innymi umożliwia to zastosowanie instalacji wtrysku LPG)
    - sterowanie układem paliwowym w przypadku wyposażenia silnika wolnossącego w kompresor lub turbosprężarkę
    - sterowanie ciśnieniem doładowania (aż do 3 barów nadciśnienia)

Ponadto Digital ECU Cheater I wyposażony jest w port komunikacyjny pozwalający na podłączenie wielofunkcyjnego wyświetlacza parametrów pracy silnika MultiDisplay.

Konfiguracji urządzenia dokonuje się poprzez interfejs USB za pomocą dołączonego oprogramowania PiggyProg. Oprogramowanie pozwala na edycję map (rozmiar 16x16), zmianę ustawień konfiguracyjnych oraz logowanie i podgląd parametrów pomiarowych w czasie rzeczywistym.

 


 
Zestaw stworzony do zmiany wtrysku mechanicznego na elektroniczny w silniku podanym na aukcji. Nigdy nie ponosimy odpowiedzialności w sytuacji gdy w danej karoserii należy zmienić np. cięgna gazu, automatu i itd. Zestaw tworzymy do danego silnika.
Jeśli klient chce mieć zestaw dedykowany do swojego silnika i auta, trzeba nam dostarczyć auto sprawne technicznie, z dowodem rejestracyjnym, ubezpieczeniem OC ważne jeszcze co najmniej miesiąc.
Auto musi mieć:
- sprawny układ zapłonowy.
- Szczelny układ wydechowy.
- Szczelny układ dolotowy.
- Sprawny akumulator.
- koła przystosowane do pory roku.
- Co najmniej pół zbiornika paliwa.
- Wyłączona instalacje LPG.
- Sprawną stacyjkę oraz zamki które umożliwi zamykanie pojazdu.

Auto nie spełniające tych wymogów nie będzie przyjmowane na usługę montażu oraz strojenia. Jeśli klient zatai przed naszymi monterami, że jego auto nie spełnia tych wymogów, to auto zostanie naprawione na koszt klienta po aktualnych stawkach godzinowych + koszt części.
Koszt montażu oraz strojenia ponosi klient.

Urządzenie Digital ECU Cheater I przeznaczone jest wyłącznie do sportu motorowego i badań silników spalinowych i nie może być użytkowane na drogach publicznych!

Parametry:
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: