Sklep w trakcie prac modernizacyjnych

Elite 1500 Zestaw przejściowy Plug 'n' Play do Honda OBD-I B-Series

Symbol : HT-191197325
Die Verfügbarkeit von : 0 Stk.
2 443,30 €
Stk.
Zamówienie telefoniczne: 503922470 Lassen Sie Ihr Handy
Lieferzeit zu : 30 Tage
Versandpreis :
28,72 €
  • Wysyłka zagraniczna 28,72 €

Jeśli używasz fabrycznego przewodu i szukasz łatwej aktualizacji sterownika silnika (ECU), zerknij na zestawy przejściowe Haltech Plug'n'Play. Te przejściówki podłączają się bezpośrednio do twojego sterownika Haltech ECU i po drugiej stronie posiadają zestaw fabrycznych złącz, które łączą się bezpośrednio z fabrycznym przewodem.

To proste urządzenie Plug'n'Play od Haltech pozwala ci być gotowym do działania w zaledwie kilka godzin. Przewodnik szybkiego startu poprowadzi cię przez instalację adaptera Plug'n'Play Haltech w twoim pojeździe. Przewodnik ten jest dostarczany wraz z pełnym podręcznikiem ECU oraz oprogramowaniem znajdującym się na płycie CD lub kluczu USB, które możesz użyć do odwoływania się podczas instalacji i konfiguracji.

PRZEGLĄD STEROWNIKA SILNIKA (ECU) Elite 1500 to dwuzłączowy, samodzielny sterownik silnika idealny do popularnych aplikacji z zakresu wydajności i wyścigów w modelach samochodów z późniejszych lat. Zalecany do silników 4-cylindrowych, z kontrolą przepustnicy Drive-By-Wire (DBW) lub silników 2-rotorowych, konwersji na wtrysk paliwa EFI, silników z wieloma zmiennymi wałkami rozrządu. Posiada wytrzymałą obudowę o klasyfikacji wodoszczelności IP67, kontrolę przepustnicy drive-by-wire, kontrolę wałków ssących i wydechowych, krótkotrwałe i długotrwałe uczenie mapy, kontrolę stukotu dwukanałową i wiele innych funkcji. Sterownik silnika Elite 1500 jest teraz dostarczany z nowym oprogramowaniem kalibracyjnym Nexus Software Programmer (NSP), które oferuje poziomy funkcjonalności i łatwości obsługi, których wcześniej nie widziano w pakiecie sterowania silnikiem. Razem oferują prawdziwą technologię najnowszej generacji dla tunerów i entuzjastów wydajności na całym świecie.

Obsługuje silniki od 1 do 12 cylindrów
Silniki 2-rotorowe
Atmosferyczne lub z doładowaniem
Czujnik obciążenia poprzez pozycję przepustnicy (TPS), ciśnienie bezwzględne w kolektorze (MAP) lub masowy przepływ powietrza (MAF)
Wzorce wtrysku stopniowy, sekwencyjny, półsekwencyjny, wsadowy lub wielopunktowy
Systemy zapłonu z rozdzielaczem, systemy wielocewkowe, rozszerzenie zakresu CDI lub systemy Haltech Multiplex CDI
Połączenie z różnymi wyświetlaczami i urządzeniami rozszerzającymi za pomocą protokołu CAN.
4 wyjścia wtrysku paliwa
4 wyjścia zapłonu
12 cyfrowych wyjść
10 wejść napięcia analogowego
4 zsynchronizowane wejścia pulsacyjne
3 dedykowane wejścia (stukot, przełącznik zapłonu i wbudowany czujnik MAP)
2 dedykowane wejścia pozycji silnika z obszernym wsparciem dla różnych rodzajów sygnałów wyzwalających
Do 45 kanałów rozbudowy wejść/wyjść (I/O) (za pośrednictwem CAN)
Komunikacja z laptopem za pomocą USB (system Windows)
Oprogramowanie kalibracyjne NSP - intuicyjne i łatwe w użyciu
Parameter :
Es gibt derzeit keine Kommentare oder Bewertungen für dieses Produkt.
Die Qualität der
Die Funktionalität der
Preis
Die Signatur der
Stellungnahme des die
Stellen Sie eine Frage
Die Signatur der :
E-Mail :
Stellen Sie eine Frage :