Sklep w trakcie prac modernizacyjnych

Polityka prywatności



Polityka prywatności sklepu Stopk-jet,.

1. Ilekroć w niniejszym dokumencie jest mowa o:

a. sklepie – należy przez to rozumieć sklep Stopk-jet, prowadzony przez sprzedającego

b. sprzedającym – należy przez to rozumieć następujący podmiot: BARTŁOMIEJ EMANUEL LEWKOWICZ, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą BARTŁOMIEJ LEWKOWICZ SZACHERMACHER, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 5372310946, nr REGON 522572761, Piękna 62 21-550 Łobaczew Mały;

c. RODO - należy przez to rozumieć rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – czyli ogólne rozporządzenie o ochronie danych.

2. Administratorem danych osobowych przekazanych przez użytkownika podczas korzystania ze sklepu jest

sprzedający.

3. Użytkownik ma prawo żądania:

dostępu do treści swoich danych osobowych, w tym uzyskania kopii swoich danych (art. 15 RODO lub -

jeśli ma to zastosowanie - art. 13 ust. 1 lit. f RODO),

sprostowania swoich danych osobowych (art. 16 RODO), usunięcia swoich danych osobowych (art. 17 RODO), ograniczenia przetwarzania swoich danych (art. 18 RODO), przeniesienia swoich danych osobowych (art. 20 RODO),

a także prawo:

wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych:

z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją użytkownika – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na realizowanych przez sprzedającego prawnie uzasadnionych interesach) (art. 21 ust. 1 RODO);

4. W celu realizacji powyższych uprawnień należy wysłać wiadomość e-mail na adres: info@stopk-jet.pl

5. W przypadku gdyby użytkownik uznał, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje mu

prawo złożenia skargi do organu właściwego dla ochrony danych osobowych. W Polsce jest nim Prezes

Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

6. Przetwarzając dane osobowe, sprzedający stosuje środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi

przepisami prawa.

7. Dane osobowe użytkownika przetwarzane są na podstawie:

umowy lub działań podejmowanych na żądanie użytkownika, zmierzających do jej zawarcia, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO - celem przetwarzania jest w tym przypadku zrealizowanie zamówienia Kupującego lub podjęcie na żądanie użytkownika działań zmierzających do zawarcia umowy; ciążącego na sprzedającym obowiązku prawnego, związanego z rachunkowością, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO – celem przetwarzania w tym przypadku jest wywiązanie się z ciążących na sprzedającym obowiązków prawnych;

prawnie uzasadnionego interesu sprzedającego, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO, polegającego na

przetwarzaniu danych w następujących celach:

a. ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń;

b. odpowiedzi na zapytania lub zgłoszenia użytkownika – w przypadku gdy użytkownik przekaże

sprzedającemu zapytanie lub zgłoszenie, które nie ma związku z umową.

8. Podanie danych koniecznych do zrealizowania zamówienia jest dobrowolne, ale niezbędne dla zawarcia

umowy. W przypadku pozostałych danych, ich podanie jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość zawarcia

umowy.

9. Dane użytkownika będą przetwarzane do momentu, w którym:

a. przestanie obowiązywać umowa zawarta między Kupującym a sprzedającym;

b. na sprzedającym przestanie ciążyć obowiązek prawny, związany z rachunkowością;

c. sprzedający uwzględni sprzeciw użytkownika dotyczący przetwarzania jego danych osobowych – w

przypadku, w którym podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes sprzedającego;

d. w przypadku otrzymania przez sprzedającego zapytania lub zgłoszenia użytkownika, które ma związek z

zawartą umową - do momentu zrealizowania zamówienia;

e. ustanie możliwość ustalania, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń

- w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku.

10. Sprzedający korzysta z usług podmiotów zewnętrznych, które wspierają go w prowadzeniu działalności.

Podmioty te przetwarzają dane użytkownika wyłącznie na udokumentowane polecenie sprzedającego.

Poniżej znajduje się lista odbiorców danych użytkownika: dostawca oprogramowania do prowadzenia sprzedaży dostawca płatności hurtownia dostawca oprogramowania ułatwiającego prowadzenie działalności (np. oprogramowanie księgowe) biuro rachunkowe podmiot zapewniający system ratalny dostawca standardowego oprogramowania biurowego (w tym skrzynki poczty elektronicznej) a ponadto, odpowiednie organy publiczne w zakresie, w jakim sprzedający jest obowiązany udostępnić im dane.