Sklep w trakcie prac modernizacyjnych

Wtrysk Elektroniczny EFI Mercedes V8 D - Jetronic STANDALONE

Symbol: 75_20230725122115
Dostępność: 30 szt.
5000.00
Wybór sterownika:
szt.
Zamówienie telefoniczne: 503922470 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 30 dni
Cena przesyłki:
17
  • Paczkomaty InPost 17
  • Kurier 35

Wtrysk Elektroniczny EFI Mercedes V8 D - Jetronic STANDALONE

Wtrysk elektroniczny EFI Mercedes V8 D-Jetronic STANDALONE to kompletny zestaw, który umożliwia zmodernizowanie systemu wtrysku paliwa w samochodzie. Zestaw zawiera polerowane listwy wtryskowe ze stali nierdzewnej, regulator ciśnienia paliwa, 8 wtryskiwaczy paliwowych oraz niezbędne przewody i wiązki kablowe. Dzięki temu rozwiązaniu możliwe jest skuteczne sterowanie procesem dostarczania paliwa do silnika.

Zaawansowany Sterownik ECU LC STANDALONE STOPK-JET

Centralnym elementem zestawu jest zaawansowany sterownik ECU LC STANDALONE STOPK-JET, który został zaprogramowany z gotowymi mapami i ustawieniami startowymi. Dodatkowo wyposażony jest w nowy czujnik IAT oraz czujnik CLT, co pozwala na precyzyjną kontrolę parametrów pracy silnika. To idealne rozwiązanie dla osób poszukujących profesjonalnego narzędzia do optymalizacji pracy swojego pojazdu.

Łatwy montaż i konfiguracja

Montaż i konfiguracja tego systemu są stosunkowo proste dzięki kompleksowej dokumentacji oraz wysokiej jakości wykonania poszczególnych komponentów. Polerowane listwy wtryskowe ze stali nierdzewnej gwarantują trwałość i niezawodność działania, a solidnie wykonane przewody zapewniają bezproblemowy przepływ paliwa podczas eksploatacji pojazdu.

Efektywność i osiągi pojazdu na nowym poziomie

Wdrożenie systemu Wtrysku Elektronicznego EFI Mercedes V8 D-Jetronic STANDALONE przełoży się na poprawę efektywności pracy silnika oraz wzrost osiągów pojazdu. Nowoczesna technologia sprawi, że Twój samochód będzie działał sprawniej i dynamiczniej niż kiedykolwiek wcześniej, co przełoży się zarówno na komfort jazdy jak i satysfakcję z użytkowania.

Specyfikacja

  • - Polerowanych listw wtryskowych ze stali nierdzewnej.
  • - Regulator ciśnienia paliwa.
  • - Wtryskiwacze paliwowe 8 szt.
  • - Przewody paliwowe.
  • - Przewodów podciśnienia.
  • - Wiązka kablowa w peszlu zakończona wtyczkami oraz pinami żeby wpiąć do nowego sterownika silnika.
  • - Sterownik LC ECU STANDALONE STOPK-JET
  • - Wgrane mapy i ustawienia startowe.
  • - Nowy czujnik IAT.
  • - Czujnik CLT.
  • - Map sensor
  • - Koło 60-2
  • - Czujnik VR

  • - Sonda szerokopasmowa + 430 PLN.
  • - Zawór wolnych obrotów + 300 PLN.
  • - 2 cewki po czwórne po 1 na głowicę. + 500 PLN.
  • - TPS + 280 PLN


Urządzenie przeznaczone jest wyłącznie do sportu motorowego i badań silników spalinowych i nie może być użytkowane na drogach publicznych!

Ważne  - zdjęcie produktu przykładowe.

Parametry:
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: