Sklep w trakcie prac modernizacyjnych

Wtrysk Elektroniczny EFI Mercedes M102 1.8 2.0 2.3 bez zaworu wolnych obrotów

Symbol: 38
Dostępność: 30 szt.
3372.50
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
3550
Do końca promocji pozostało:
Wybór sterownika:
szt.
Zamówienie telefoniczne: 503922470 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 30 dni
Cena przesyłki:
17
  • Paczkomaty InPost 17
  • Kurier 35

Wtrysk Elektroniczny EFI Mercedes M102 1.8 2.0 2.3 bez zawor

W ofercie naszego sklepu internetowego znajdziesz wysokiej jakości wtryskiwacz elektroniczny EFI przeznaczony do silników Mercedes M102 o pojemnościach 1.8, 2.0 oraz 2.3 litra, wyposażony w polerowaną listwę wtryskową wykonaną ze stali nierdzewnej dla maksymalnej trwałości i efektywności działania.

Funkcjonalność i niezawodność

Nasz produkt obejmuje kompletny zestaw elementów niezbędnych do zamontowania nowoczesnego systemu wtrysku paliwa, takich jak obudowa regulatora ciśnienia paliwa, regulator ciśnienia paliwa, cztery wtryskiwacze paliwowe czy przewody podciśnienia. Dzięki temu zapewniamy pełną funkcjonalność i niezawodność rozwiązania.

Zestawienie dodatkowych komponentów

Oprócz standardowych elementów montażowych, nasz produkt zawiera także wiązkę kablową zabezpieczoną peszlem z gotowymi do użycia wtyczkami oraz pinami umożliwiającymi łatwe podłączenie do nowego sterownika silnika StopK-Jet Ecu Mini. Dodatkowo, klient otrzymuje gotowe mapy i ustawienia startowe dla szybkiego uruchomienia systemu.

Optymalizacja pracy silnika

Nowoczesny czujnik IAT oraz CLT pozwalają na optymalizację pracy silnika poprzez monitorowanie temperatury powietrza dolotowego oraz cieczy chłodzącej. Dzięki temu użytkownik może cieszyć się zoptymalizowanym procesem spalania paliwa oraz osiąganiem najlepszych parametrów pracy swojego pojazdu Mercedes M102.

Specyfikacja

  • Polerowanej listwy wtryskowej ze stali nierdzewnej
  • - Obudowa regulatora ciśnienia paliwa
  • - Regulator ciśnienia paliwa
  • - Wtryskiwacze paliwowe 4 szt.
  • - Przewodów podciśnienia
  • - Wiązka kablowa w peszlu zakończona wtyczkami oraz pinami żeby wpiąć do nowego sterownika silnika
  • - Sterownik StopK-Jet Ecu Mini
  • - Wgrane mapy i ustawienia startowe
  • - Nowy czujnik IAT
  • - Czujnik CLT


ZAWÓR WOLNYCH OBROTÓW NIE JEST CZĘŚCI ZESTAWU A JEDYNIE JEST TO ZDJĘCIE POGLĄDOWE.


Urządzenie przeznaczone jest wyłącznie do sportu motorowego i badań silników spalinowych i nie może być użytkowane na drogach publicznych!

Ważne  - zdjęcie produktu przykładowe.

Parametry:
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: