

Szczegóły produktu
- - konwersji przepływomierza na czujnik ciśnienia (MAF->MAP)
- - modyfikacji sygnału analogowego 0-5V
- - konwersji wtrysku mechanicznego na elektroniczny (między innymi umożliwia to zastosowanie instalacji wtrysku LPG)
- - sterowanie układem paliwowym w przypadku wyposażenia silnika wolnossącego w kompresor lub turbosprężarkę
- - sterowanie ciśnieniem doładowania (aż do 3 barów nadciśnienia)
Ponadto Digital ECU Cheater I wyposażony jest w port komunikacyjny pozwalający na podłączenie wielofunkcyjnego wyświetlacza parametrów pracy silnika MultiDisplay.
Konfiguracji urządzenia dokonuje się poprzez interfejs USB za pomocą dołączonego oprogramowania PiggyProg. Oprogramowanie pozwala na edycję map (rozmiar 16x16), zmianę ustawień konfiguracyjnych oraz logowanie i podgląd parametrów pomiarowych w czasie rzeczywistym.
Digital ECU Cheater I jest urządzeniem typu piggyback wyposażonym w autonomiczny tryb sterowania wtryskiem paliwa EFI. To sprawia, że urządzenie można stosować między innymi do:
Urządzenie DEC I przeznaczone jest wyłącznie do sportu motorowego i badao silników spalinowych i nie może byd użytkowane na drogach publicznych!